NY BIL! =D

Jmd

Glad i forumet
Har signert kjøpekontrakt på ny bil i dag!
Får den forhåpentligvis til helga. De skulle fikse noen småting på den først =D
*LYKKELIG*

Det ble altså en VolksWagen Touran 2.0 TDI
140hk, automat, svart 7seter, og seff med isofix =D

Gleder meg så sykt til å kjøre en mer "normal" bil.

Har i nesten 2 år kjørt "hompetitten", toyota HiLux, pick-up 2 seter,
Hevet, og med ballondekk. Kommer meg nesten ikke opp i bilen lenger!
Ikke akkurat familiebil =PSå det skal ble DEEEEIILIGG å få ny bil! =D

Gratulerer så mye med ny bil. Så moro emoticon

Gratulerer så masse!! Står en helt ny bil i garasjen hos oss også. Henta den idag!! :-)
Vi hadde en "familiebil" fra før av, men denne er skikkelig familiebil med isofix å greier :-)

Gratulerer:-D Vi er også på utkikk etter ny bil:-)

Takk jenter! Og gratulerer med ny bil du og Charlotte!
Det ble peugeot?
Tror jeg skal flytte inn i bilen når jeg får den hvis denne varmen fortsetter =) AC<3
hihihi

Gratulerer med ny bil :)

gratulerer med ny bil. vi kjører også touran ;)

Grattis, hurra :D Vi må nok gå til innkjøp av en annen bil her også, siden jeg har en gammel honda fra før, full av musikkanlegg og hundebur =P Er ikke plass til hverken barnevogn eller sete i den gitt!

Silje91 skrev:
Grattis, hurra :D Vi må nok gå til innkjøp av en annen bil her også, siden jeg har en gammel honda fra før, full av musikkanlegg og hundebur =P Er ikke plass til hverken barnevogn eller sete i den gitt!

Hehehe! Alla samma problem som meg.Greit nok, kunne alltids hatt ungen med i pickupen, men vogna på planet? eehh... og om vi skal på hytta? vogn, bagasjen, og BF på planet? =P hihihi
I dag blir lånepapirene laget, og i ettermiddag, morgen blir de signet, og vi får bilen på fredag/lørdag, SENEST Mandag =D

Jmd skrev:

Silje91 skrev:

Hehehe! Alla samma problem som meg.Greit nok, kunne alltids hatt ungen med i pickupen, men vogna på planet? eehh... og om vi skal på hytta? vogn, bagasjen, og BF på planet? =P hihihi
I dag blir lånepapirene laget, og i ettermiddag, morgen blir de signet, og vi får bilen på fredag/lørdag, SENEST Mandag =D

Ja, ikke sant... Nei, typen får løpe etter vel? =P hehe.. tenkte å bare feste vogna som en tilhenger å kjøre av gårde X)

Gratulere med ny bil jenter:-)))) Åh det hørtes kjekt ut med et nytt glis i garasjen! Vi er på utkikk, men skal visst litt til før hu hormonelle gravide og mannen blir enige om type bil og pris;-)

Gratulere så mye med ny bil! vi venter et år til før det blir ny bil tenker jeg, da må vi ha bil som vi kan dra campingvognen vår

Silje91 skrev:

Ja, ikke sant... Nei, typen får løpe etter vel? =P hehe.. tenkte å bare feste vogna som en tilhenger å kjøre av gårde X)

Heheh nei han kan jo sitte oppi vogna mens den henger på slep! HAHAHAHA

Jmd skrev:

Silje91 skrev:

Heheh nei han kan jo sitte oppi vogna mens den henger på slep! HAHAHAHA

Ja, hahahahaha! hadde vært fryktelig morsomt å se...

Gratulera til alle med nye bil;)
Ja me måtte og få tak i en familiebil... En som me kan kjøre uten å måtte ha med slepetau, startkabler, ekstra olje++. Stolte ikkje heilt på den gamle golfen nei! Men nå har me en gode Ford mondeo stasjonsvogn :D Glede meg til å kjøre den til Sverige i sommer!! :D

Ja det ble peugeot!! ;-) Og sinnsykt deilig med ac i denne varmen

Charlotte_86 skrev:
Ja det ble peugeot!! ;-) Og sinnsykt deilig med ac i denne varmen

ååå så enig!!Hele helgen har jeg kommet med "unskyldinger" på å ta en tur i bilen for å slippe unna varmen litt =P

Back
Topp