NY BIL :D:D

Trillemor82

Forumet er livet
Da vi fant ut at vi ventet nr tre måtte vi starte biljakten.. Fikk tross alt ny bil i februar dette året.. så på tide å skifte ut...

Vi er bundet til å kjøpe den der vi kjøpte sist siden det ikke var gått tre år enda.. noe med jobben til m.. så da måtte det bli denne:

http://www.citroen.no/home/#/citroen-grand-c4-picasso/

Og fredag om en uke er den klar!! det blir morsomt.. alltid litt moro med noe nytt.. selv om vi egentlig har ny bil.. :) så er det gløy med noe nytt for det! :) HURRA!!

Jeg tror m har valgt blå bil.. litt usikker.. for jeg sa at fargen ikke betød noe for meg.... noe jeg angrer på den dag i dag.. men blått blir nok flott... bortsett fra at vi har sort skiboks.. :P

Gratulerer med ny bil :-) Alltid morro med bil.Ser vedlig fin ut
K driver å skal bytte ut bilen sin om dagen siden han har bare 2 seter men han har litt vansker med å kvitte seg med go bilen sin. Så er nok mulig at det heller blir en blir nr 3 her.

Ser fin ut den - og den blåfargen var vel ikke så gal vel? Spurte G og han sa at det er en grei bil - omtrent som Mazdaen sier han, og jeg er i alle fall fornøyd med den. Tror det er enda bedre plass i den nye deres, og det er nok lurt. Får dere plass til tre barneseter ved siden av hverandre eller?

Eneste grunnen for at vi valgte denne bilen er at det er tre isofixgreier i midtraden med seter. Det er jo syv seter i den.. så da har vi muligheten til å ta med to til bak... om vi er på hytta med mormor for eksempel.. :)

Vi har superb nå... og er egentlig strålende fornøyd med denne. den har god plass inni, og baki.. vi har jo en relativt stor hund som er med oss rundtomkring også.. men. der var det ikke plass til tre seter gitt.... og de skal jo ha barneseter en stund enda, så da måtte vi bytte ut. :)

Den blå fargen er sikkert også ok altså.. bare syns kanksje ikke alltid blått og sort er det fineste sammen.. :) men....................... det er jo bare en bil,så så veldig nøye kan jeg ikke være... jeg ga han jo tross alt frie tøyler når det kom til dette bilstyret :P men vi får sånn panoramatak da.. det syns malin er helt topp.. også er det sånne flybord baki bilen.. så malin gleder seg såååå masse, for da føler
hun at hun er på flytur... :P såååå det er jo bra den har finesser
som kan glede de små i huset også, og ikke bare pappaen ;)

Back
Topp