Ny barnevogn..

Klesklypa

Gift med forumet
Vi har ei Simo Duo vogn til vesla. Men den kommer ny-småttisen til å arve. så eg skulle hatt ei ny vogn til Vesla. eg har ei carena Easy trille til kjøpesenter turer, men den er håpløs å gå turer med.

så eg ønsker meg ei sportsvogn, med litt polstring som kan gå tur med, og har rygg som kan legges heilt ned OG settes HEILT opp!
en både carenaen og Simoen går ikke ryggen heilt opp, så ho blir son sitte-liggende og det liker ikkje ho.

Forslag??
 
Takk for svar
menneh... eg syntes de såg litt lite robuste ut...

liker best 4 hjul.. og siden den må kunne brukes om  vintern også, og på vestalandet skulle det vert mulighet for vognpose i og regntrekk utenpå..

fleire forslag??
 
Jeg ville kanskje tatt en titt på Emmaljunga som har en del forskjellige vogner. Du kan sikkert finne noe som tilfredsstiller kravene dine der.
 
Har ingen erfaring med denne vognen enda, men vi skal kjøpe Emmaljunga Scooter til Malin tenkte vi. 
 
Har både TFK joggster og emmaljunga scooter til Fredrik :) bor på vestlandet og begge vognene e gode. Men vinterstid ubrøyta så velg ej scootern :) Driv å vurdera TFK søskenvogna her. Skal du ha søskenvogn?
 
Back
Topp