Ny barnevogn? HJELP!

Tjorv1

Livet blir til mens man går
Etter 9 dager med vår helt nye Brio-smile barnevogn gir jeg opp!
I dag eksploderte hjulene og jeg skal herved ha ny vogn...

Men hva skal jeg velge?
Vil ha en lett vogn som er god på vinterføre.
Det er så mange å velge mellom så jeg lurer derfor på deres erfaringer?

Kvaliteter og pris?

TAKK!
 
Tfk! :)
Veldig god og romslig vogn med håndbrems. Lett å manøvrere og tar liten plass i bilen. Jeg har kun hatt sportsdelen, da koster vogna ca 6000kr.
 
I sommer bytta vi vår brio smile inn i en emmaljunga edge duo. Er ikke akkurat stor forskjell på de vognene. Syntes emmajunga var lettere å trille med en gang og er det enda. Har du fått feilvare brio smile som det vi gjorde kommer det bare til å bli verre. Vi hadde vår i 1 år og angrer ikke ett sekund på at vi tok emmaljunga. Den er kjempe god å trille og dattera mi trives bedre i den.
 
I sommer bytta vi vår brio smile inn i en emmaljunga edge duo. Er ikke akkurat stor forskjell på de vognene. Syntes emmajunga var lettere å trille med en gang og er det enda. Har du fått feilvare brio smile som det vi gjorde kommer det bare til å bli verre. Vi hadde vår i 1 år og angrer ikke ett sekund på at vi tok emmaljunga. Den er kjempe god å trille og dattera mi trives bedre i den.


Takk for svar. Fikk du heve kjøpet?

Hvordan er edgen i størrelse?
 
Emmaljunga Super Nitro.
Trillekomforten er upåklagelig med to store svingbare hjul fremme, som kan låses og da fungerer det som fire faste.
Jeg har prøvd min på alle typer underlag nå, den består med glans :)
 
Baby jogger city elite. Har bare sportsdelen, er kjempefornøyd med den:) God å trille på snø og humpete føre, enkelt å justere ryggen, god plass så den kan brukes lenge, lett å slå sammen:)
De har jo -20% på en valgfri vare på babyshop hele tiden, da får du den for 4400 kr.
 
Emmaljunga Edge duo med duo s understell eller supernitro! Samme vogn - eneste forskjell er størrelse på bagen :) har Edge selv og prøvde å trille en brio smile som ei venninne har og kjente stor forskjell.. Edgen er MYE enklere og deiligere å trille! :)
 
En venninne av meg er veldig fornøyd med Brio Go (ikke go next). Brio go har ikke lufthjul, og vil dermed ikke eksplodere heller. Den er lett å trille, på vinterføre også så lenge du har montert vinterhjul der hvor de svingbare er. Den tar også liten plass i bil :)
 
Back
Topp