Purpurea
Gift med forumet
Nå har M vært i den nye barnehagen siden tirsdagen. De har en rolig innkjøring så det er ikke så mange barn der foreløbig.
Vi har gått fra en veldig stooor barnehage. 25 stk på småbarn og nærmere 35 stk på stor avdeling.
Nå er det 6 stk på småbarn og 25 stk på stor avdeling.
1 dagen var vi der i 2 timer. Gikk bra det.
I går var jeg der i 10 min etter av vi kom og spurte om mamma kunne gå, da sa han bare . HA DET MAMMA[:)][:)] Så hentet jeg han i 14 tiden.
På kvelden i går var han totalt utslitt og grein for absolutt alt.[:'(]
Så idag tok jeg med meg vogna hans og sa at de bare kunne spørre han om han ville hvile litt. Han kan få bestemme selv og han hadde sagt ja og sovet i 1 time.
Når jeg hentet han kl 15 ville han IKKE hjem. Ville leke mere.[:)]
Tissingen og bæsjingen går kjempefint. Ingen uhell. Han er bare kliss våt pga vanndammer.[8D][8D]
Nå sover han søtt og i morgen tidlig skal han i barnehagen i 7 tiden så mor kan få sovet litt. Er ganske sliten om dagen.
Så starten i den nye barnehagen går STRÅLENDE. Han stooortrives[:)][:)]
Vi har gått fra en veldig stooor barnehage. 25 stk på småbarn og nærmere 35 stk på stor avdeling.
Nå er det 6 stk på småbarn og 25 stk på stor avdeling.
1 dagen var vi der i 2 timer. Gikk bra det.
I går var jeg der i 10 min etter av vi kom og spurte om mamma kunne gå, da sa han bare . HA DET MAMMA[:)][:)] Så hentet jeg han i 14 tiden.
På kvelden i går var han totalt utslitt og grein for absolutt alt.[:'(]
Så idag tok jeg med meg vogna hans og sa at de bare kunne spørre han om han ville hvile litt. Han kan få bestemme selv og han hadde sagt ja og sovet i 1 time.
Når jeg hentet han kl 15 ville han IKKE hjem. Ville leke mere.[:)]
Tissingen og bæsjingen går kjempefint. Ingen uhell. Han er bare kliss våt pga vanndammer.[8D][8D]
Nå sover han søtt og i morgen tidlig skal han i barnehagen i 7 tiden så mor kan få sovet litt. Er ganske sliten om dagen.
Så starten i den nye barnehagen går STRÅLENDE. Han stooortrives[:)][:)]