Ny barnebutikk i Trondheim

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Åååå.. I dag åpnet det et nytt kjøpesenter på Tiller, med barnas hus. Og det var jo såå mange gode tilbud. Ble helt stressa av å gå der. Best i test bilstolen (besafe med base) f.eks., kostet bare 999. Og det var en 2-3000 kr i avslag på noen vogner. Sukk.. skulle virkelig ønske den butikken hadde ventet et par mnd med å åpne. [;)] Men drømte meg bra bort der jeg gikk. [:)]

Å, der vil jeg være nå! bare litt langt...

Ååh..[&:] sku ha bodd hjemme i Trondheim jeg nåååå...[:(] Å ikke være nedi her..
Hadde sikkert tømt kontoen min der jeg..[8D]

hm.. blir jo veeldig fristet til å slå til på supertilbudene nå da..  Jeg kan jo selge de til samme pris dersom dette mot formodning ikke skulle gå bra.. *tenketenke* [;)][:D] Ville dere ha kjøpt altså? Såå tidlig? Ja, Ju9ta, du skulle bodd her vettu. [;)][:)]

Jeg tror jeg hadde slått til hvis du allikevel skulle kjøpre endel av tingene nye [:)]

Jeg hadde tenkt å kjøpe en ny vogn brukt, men nå kan jeg jo kjøpe en ubrukt vogn til bruktpris. [:)]  Nå må jeg tenke hardt på dette altså! Bilstol skulle jeg gå låne av ei venninne som fikk en datter for to uker siden. Hun satser på å bytte bilstol til min blir født, så det er kanskje litt unødvendig å kjøpe det da.. Selv om det frister med et heelt nytt ett. [:D]

Back
Topp