Ny baby , ny bil... Men,,

aprilmor

Andre møte med forumet
Jeg har en gammel bil som starter når den sjøl vil, og stopper når den sjøl vil. Derfor må jeg ha ny bil for å kunne kjøre trygt når babyen kommer. Men så er det en ting jeg lurer på, er det lov å "bake inn" billån inni huslånet? Noen som vet? Og vil bankmannen bli snurt hvis jeg foreslår det..?

Takk for svar:)

Mitt inntrykk er at dette er veldig vanlig. Bankmannen din vil kanskje foreslå det selv, hvis ikke du nevner det?

Jeg fikk det gjort når jeg kjøpte meg hus alene. Veldig greit, for når jeg om mannen kjøpte nytt hus før jul ble plutselig bilen min nedbetalt!Etter det jeg har hørt er det veldig vanlig, så det tror jeg ikke du skal være redd for å spørre om.

Som regel ikke noe problem det, men bare husk at bilen blir dyrere fordi man betaler ned over lengre periode enn ved et billån. Ta kontakt med banken og få en rådgivningstime.
:-)

Det pleier å gå fint, men det kommer litt an på hvor stort huslån dere har i forhold til verdien på huset. Men ville snakket med banken for det lar seg sikkert ordne :)

Vi gjorde det når vi kjøpte huset for ca halvt år siden, begge billånene + en del annen gjeld vi hadde rundtomkring, så tror ikke du skal være redd for å spørre om det 

Back
Topp