Ny baby i hvilken årstid??

Trine25

Elsker forumet
Ja, hva tenker dere desember damer om det? Vil dere ha på omtrent samme tid som dere fikk med desember barna eller vil dere ha på en annen årstid?? Vet jo selvfølgelig at det ikke er så enkelt å planlegge dette, men har tenkt litt på dette i det siste og egentlig funnet ut at vi  godt kunne tenkt oss en til på samme årstid som nå sist..

når som helst, bare vi får det til... [&o]

nå få r vi neste på samme årstid og jeg syns det er veldig greit, hvertfall siden det er samme kjønn.. da kan vi jo bruke klærne om igjen [:)]

men utenom det så spiller det ingen rolle.. men kanskje juni/juli blir litt varmt?!

ORIGINAL: Knottet2

nå få r vi neste på samme årstid og jeg syns det er veldig greit, hvertfall siden det er samme kjønn.. da kan vi jo bruke klærne om igjen [:)]

men utenom det så spiller det ingen rolle.. men kanskje juni/juli blir litt varmt?!

[:)] Har termin på bursdagen til Em jeg, så de passer jo kjempe greit med klær[:)]

ORIGINAL: alruto

ORIGINAL: Meieriet

når som helst, bare vi får det til... [&o]

søta! [:)] Så koselig å få trøsteklem <3

tenker ikke på årstid i det hele tatt.. da ville jeg nok ikke hatt ett barn som var født så sent på året..  Ikke alltid så praktisk å være den minste alltid.. med tanke på skolestart å sånn..
har to vinterbarn, desember og januar.

veldig kjekt å få på 2 forskjellige årstider..
Men synd med en del klær jeg ikke får brukt..

som ullklær og ytterklær..

Ikke lett å planlegge nei.. hehe.
Her har vi et vinterbarn og et sommerbarn.
Skulle gjerne hatt at begge var vinterbarn jeg da. Men greit å få prøvd det forskjellige [8D]

Back
Topp