Ny baby allerede?:)

*snart mamma*

Flørter med forumet
Nå er jeg litt redd for at jeg ødelegger med å poste allerede, men jeg lurer på om jeg allerede har fått en ny baby etter å ha gått over fra nan til hipp i går kveld... Hun har presset mye/vært veldig urolig, men i ettermiddag har hun bare vært rolig og sovet mellom måltidene. :) det er mulig det er fordi vi har vært på farten hele ettermiddagen og derfor vært mye bevegelse i vognen, men håper bare det er på grunn av byttet. Syns det var litt vondt i mamma-hjertet å ha en sutrete baby som aldri ble fornøyd.

Så deilig!!!! Storesøster fikk nan en stund, og da vi gikk over til hipp ble hun også en helt annen unge. Vi har prøvd Collet på Dexter, men gikk kjapt over på hipp. Ikke den intense magevondten lenger, og han slappet enda mer av :)

samme her og det....

Hoho, trodde det var noen som prøvde seg på å lage ny baby allerede :P
Hehe, det første jeg også tenkte... :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, trodde du var på tjukka igjen jeg nå:laughing002

Hahaha :) tenkte ikke tanken på at det kunne tolkes slik, og er veldig glad det ikke er det jeg skulle meddele :D Off, tenk det a!:)

Ja, nå trodde jeg det var noen som var gravid igjen her. Ble svett bare ved tanken :p

Trodde også det handlet om ny baby i magen :-P Det var litt tidlig tenkte jeg, men Gud så koselig og da :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp