NY Avstemming ang regelendring til skjult forum!

Hvilke kriterie vil du ha for skjult forum?

• 2 uker medlemskap, minst 150 innlegg i termin gruppe.

Votes: 5 14,7%
  • 1 mnd medlemskap, minst 50 innlegg i termin gruppe

Votes: 29 85,3%

• Antall som har svart
    34

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Her er da endelige kriterier.

Håper alle stemmer og forstår at dette kun er for å beskytte oss som medlemmer.

Inne på skjult er det mye personlig som kan bli delt, ekte navn, adresse, møtepunkter ETC som da kan være skummelt for uteforstående å få tak i.

opp

i alle dager ?? Hvordan kan du få dette til å bli frekt ? Det må da være mulig å diskutere noe og være uenig i noe ? Men skjønner dette går mer på hva dere har opplevd selv en å prøve å holde en gruppe samlet. Og ja jeg blir litt provosert når man lager en avstemning , og skal i ettertid skrive at det ikke er vits fordi det ikke alle svarer likt , er ikke det en avstemning går ut på , det går ut på hvilken som får flest stemmer ;)

Marte - ja du kan godt ha 150 innlegg om du ønsker det , jeg ønsker vi alle skal få mulighet å få være en samlet gruppe , dem har jo laget denne regelen nettopp for sånne situasjoner der man kan gå inn å endre , så alle føler seg inkludert i en gruppe vi hører hjemme :Heartred
Handler ikke om at jeg ikke klarer å vente 14 dager ekstra , men skrev at tenkt hvordan dere ville ha følt det , eller husk hvordan dere følte det , hvordan går dere det til å bli frekt egentlig ? :eek:
Svarer i denne :cat: Ja det blir våre to alternativer :joyful:
En samlet gruppe blir det jo så klart uansett, når det blir forumet vi skal prate sammen i hvertfall 9 måneder( noen bruker det forumet i flere ÅR etter barnet er født for å prate med andre mødre). Da tenker jeg ikke over de 14 dagene som noe stort problem.

Jeg har ventet på å komme inn i skjult gruppe og aldri tenkt noe spesielt over det :happy: Har skjønt at regler er laget pga spesielle hendelser og da mest sannsynlig er til god nytte.

Jeg er ikke alene om å synes du var litt på kanten så da tenker jeg at det kan ha vært noe i måten du har skrevet svarene dine på som har vært lett å misforstå for andre parter.

Men nå legger vi saken død.

Stem her så forholder alle seg til det.

opp

Opp

Opp

Back
Topp