Ny appen

SmarteMedBarn

Glad i forumet
Oppdaterte bv-appen i morges, og når jeg prøver å gå inn på den så krasjer den stadig. Noen andre som opplever det samme?
Er så irriterende. Skulle jo komme ny tekst per uke og sånn :/

Mener du den appen som teller ned til termin?
Jeg har ikke hatt problemer med den ihvertfall..

Ja den ja:/ har slettet den og lastet den ned igjen, men den krasjer hver gang jeg skal gå videre inn på svangerskapet mitt. Og om jeg går inn som gjest får jeg ikke sett alt :( ååååh... Jeg likte jo appen som den var!

får ikke appen til å fungere uansett jeg, hverken den ene eller andre.. Kjenner ikke igjen brukernavn og passord.. S jeg har gitt opp hele dr**** :PP

får ikke appen til å fungere uansett jeg, hverken den ene eller andre.. Kjenner ikke igjen brukernavn og passord.. S jeg har gitt opp hele dr**** :PP

Ikke forumappen heller? Men den er ikke oppdatert?

Jeg får logget meg inn, men det er når jeg skal kikke nærmere på uken min osv at den krasjer og kaster meg ut... :/

Ikke forumappen heller? Men den er ikke oppdatert?

Jeg får logget meg inn, men det er når jeg skal kikke nærmere på uken min osv at den krasjer og kaster meg ut... :/

Nei, finner ikke brukernavn og passord :/

Jeg har også samme problemet

Hmm... Leste i en annen tråd at det kunne være problemer med forum-appen, men at det ville løse seg snart. Og senest neste uke- for da får de ny server (??)

Prøvde å bruke nye appen på padden også, men ble kastet ut der og :( så får bare vente å se...

Akkurat samme problem her! Døds irriterende. Iphonen krasjer mest, så bruker tlf til min mann som har samsung. Den krasjer den også, men klarer og lese ukene om jeg ikke logger meg inn. Det er derimot ekstremt tungvint, da jeg må legge inn termin hver eneste gang jeg skal lese..

Back
Topp