Ny antibiotikakur i dag *lang*

Katey

Elsker forumet
Ja, her går det unna[&:]

Han var ferdig med forrige kur på søndag, og har altså begynt på en ny i dag.

På onsdag begynte han å klage over at hadde vondt, men klarte ikke å lokalisere smerten.
I går var det likt, men vi la merke til at hver gang har skulle plukke opp noe fra gulvet, så reiste han seg som en 80 år gammel mann med vond rygg og holdt seg til ryggen.
Var hos legen i går og tok urinprøve og han sjekket han nøye. Urinprøven var negativ, men vi satte den til dyrkning for sikkerhetsskyld.

I dag ringte legekontoret. Måtte komme inn igjen med han for uriculten (dyrkningen) gav fullt utslag[&:]
Tok ny urinprøve i dag og da slo den ut på blodspor, i tillegg har CRP begynt å stige.

Så nå er uriculten sendt videre og mini har fått en bredspektra antibiotikakur.
Håper smertene gir seg snart for han og at vi får en liten pause etterpå nå.

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Huffameg...stakkars lille! [&o] Håper han blir fort bra nå, og at han holder seg frisk en god stund! [:)] Ikke noe moro med så mye antibiotika heller...vi har vært på noen kurer med Adelèn vi og, og jeg er litt redd det er det som har brutt ned immunforsvaret hennes. Nå blir hun jo stadig syk...andre runde med sykdom på unde ren uke her og!

God bedring herfra! [:)]

Ja, jeg skjønte det på den tråden din at dere har hatt mye sykdom. Helt pyton å se de små så syke og jeg liker heller ikke alle disse antibiotikakurene[:'(]

MEN vi får trøste oss med at de etterhvert vil få et bra imunforsvar pga av alle infeksjonene. Det var i allefall det legene på sykehuset har sagt til oss de gangene vi har vært innlagt[:)]

God bedring til dere også[:)]

Uff da! [:o] Håper han kommer seg fort nå, og at de finner ut hva det er! [&:] God bedring!

Huff, stakkars liten. God bedring!!

ORIGINAL: *Perlemor*

Uff da! [:o] Håper han kommer seg fort nå, og at de finner ut hva det er! [&:] God bedring!

Takk for det jenter.
Formen er fin så langt i dag, men han reiser seg fremdeles som en gammel mann[&:]

Satser på at antibiotikaen har begynt å virke til i morgen. [:)]

Tusen takk for det.

Han er heldigvis mye bedre i dag, så ser ut som antibiotikaen har god effekt[:)]

Back
Topp