nxt90 eller Stokke Crusi/Trailz

netmia

Andre møte med forumet
Hei

Nå har vi besluttet oss for en av disse tre, mye pga at de har teleskophandtak og det er en høyde forskjell mellom oss samt at vi bor i byen og jeg tror at det er riktig med svingbare hjul.

Nye Emmaljunga nxt90
Stokke Crusi
Stokke Trailz

Hva tenker dere?

Jeg skjønner at ingen har ntx90 men hva med de andre, er dere fornøyde?

Eg har trailz, kjempe god, og sidan det er luft i dekka er den god å køyre. Skikkelig og solid vogn, samtidig tar den ikkje allverden plass sammenlagt :)

Enig med mammak. Veldig fornøyd med trailz. Trailz er utviklet for nordiske værforhold (relativt ny vogn) så ville ikke engang ha vurdert crusi når du bor i Norge; ikke særlig god på vinterføre. Alt av utstyr e.l som passer til crusi passer forøvrig til trailz.

Ingen erfaring med emmaljunga, men noen av grunnene til at vi valgte trailz var fordi den er høyere (bedre for pappa'n å trille, og ungen kommer høyere opp. Gull verdt hvis man er ute og spiser feks), vi syntes den var lettere å manøvre og stiligere å se på ;)

Tusen takk for input. Var i dag og prøvde dem på babyshop - og jeg fikk in dem i bilen, men det er ikke mye plass igjen... Vi får se hvilken det blir. Mannen får og åka og teste dem.

Prøvetrilla nxt90 i butikken. Likte ikke styret. Det er nemlig helt rett, så man får litt rar vinkel på håndleddet når man triller den. Ellers så den veldig fin ut altså:)

Prøvetrilla nxt90 i butikken. Likte ikke styret. Det er nemlig helt rett, så man får litt rar vinkel på håndleddet når man triller den. Ellers så den veldig fin ut altså:)

Er det ikke både telelsop og sånn vippe håndtak da? Da kan man vel justere en del?

Vi har også stått mellom de to, men her blir det Stokke trailz. Synes nxt90'en hadde så liten bag? Også var den lav og ikke like god å holde i.

Jeg holder med om at den er føles veldig mye lavere, men den går bedre in i vår bil :-) Ska til butikken i uken og se på dem igjen.

Er det ikke både telelsop og sånn vippe håndtak da? Da kan man vel justere en del?
jo, men det er helt rett. Blir som å trille en handlevogn. De andre emmaljunga (og mange andre vogner) har en liten bøy eller knekk i selve styret.

Back
Topp