Nxt supreme bag vs nxt bag?

Mumfies

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Februarbarna 2023
Hva i huleste er forskjellen? Emmaljunga skriver at supreme bag’en er den romsligste nxt bagen, men finner ikke målene til den noen steder.
Også lurer jeg på om det er en sånn «rygg dings» i bagen sånn at man kan få babyen til å sitte litt opp når han/hun vil det?
Vurderer sterkt nxt90f, noen som har erfaring med den? [emoji4]

Vi har supreme. Den er større, har sånne sitteplate som du snakket om og justerbar lufting på undersiden. Pluss at hvis du setter den på gulv så kan du vugge den.

Vi har supreme. Den er større, har sånne sitteplate som du snakket om og justerbar lufting på undersiden. Pluss at hvis du setter den på gulv så kan du vugge den.

Okei, og de egenskapene har ikke den vanlige nxt bagen, eller?
Fant endelig mål, og de er like lang og bred men supreme er 3cm høyere..

Okei, og de egenskapene har ikke den vanlige nxt bagen, eller?
Fant endelig mål, og de er like lang og bred men supreme er 3cm høyere..
Riktig.
Jeg opplever supremebaggen som større altså, men kan jo være utseendet som gjør det.

Har et oppfølgingsspørsmål til denne tråden, som jeg håper noen kan svare på :)

Jeg vurderer denne vognen, men lurer også på forskjellen mellom supreme bag og vanlig bag. Har begge bagene den funksjonen at man kan trekke ut kalesjen slik at man kan dra den nesten helt ned foran (solskjerming)?

Jeg vurderer denne vognen, men lurer også på forskjellen mellom supreme bag og vanlig bag. Har begge bagene den funksjonen at man kan trekke ut kalesjen slik at man kan dra den nesten helt ned foran (solskjerming)?
Den vanlige bagen har ikke solskjerm nei, desverre.

Står oppe i innlegget, luftingen, sitteplaten(ryggstøtte), vuggefunksjon hvis baggen settes rett på gulvet..

Back
Topp