Nxt 90(f), fox og trailz i butikk på østlandet?

FrkPippi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Hei!
På nettsiden deres står det at ingen av deres butikker på østlandet har nxt 90 (f) eller Fox. Man jo gå inn på hver enkelt fargevariasjon for å se om de ulike butikkene har disse vognen inne så mulig jeg har gått glipp av en eller to.
Hvilken butikk kan jeg drar for å få prøvd disse vognene? Helt uaktuelt (naturligvis) å kjøpe over nett usett..
Jeg er også interessert i å se nærmere på Stokke trailz, men denne har dere kun i nettbutikken ser det ut til, eller kanskje jeg tar feil?


Tusen takk! :)
 
Hei Frk Pippi

Vår butikk på Alna Senter har Norges største utstilling av barnevogner. Der vil du finne mange farger av disse vognen utstilt. På utstillingsvognene bestreber vi å ha et bredt utvalg av farger, slik at du som kunde kan se de fleste av tekstilfargene live. Det kan da være at fargen du liker på en Fox er utstilt på en Donkey, og tilsvarende for modellene fra Emmaljunga og Stokke.

Våre butikker på Strømmen, CC Vest og Sandvika fører også alle disse vognene. Den største utstilling finner du på Alna :)

Om du skulle ende med å bestille på nett hos oss, så vit at du har samme muligheter til å henvende deg i våre fysiske butikker for å få hjelpe, reparasjoner osv som om du hadde kjøpt den i butikk. Særlig det at vi tilbyr lånevogn om vognen må repareres betyr mye for mange kunder.


Mvh,
Kaja i Barnas Hus
 
Back
Topp