Nuva-ring!?

Jeg har brukt p-ringen ja [:D]

Skal ha den igjen nå [:D]

Jeg slutta på den i januar og siste mens var 2 aril og mitten var jeg gravid [;)]

Det er en ring som du setter inn der nede.
Bruker den i 3 uker og tar den ut og har 1 uke fri så en ny.
Vil du utsett mens så går du me den i 4 uker setter rett i ny og går me den enten i 3 eller 4 uker og så tar du den uken uten igjen.
Er kjempe grei.
Kan ha den ut 2 timer hvis mannen plages under sexen og.

Rettelse Linni...3 timer før den mister "sikkerheten"...[;)]
Fikk denne da jeg var hos legen forrige uke,men blir ikke helt klok på den...[8|]
Er tydeligvis blitt en del annerledes oppi der- sorry detaljer- så jeg får den ikke lenger enn rett innafor.
Hvor langt inn skal den liskom!?[8|]

Jeg merka ikke så mye til den.
Jeg er kjempe fornøyd me den skal ha den igjen.

P-sprøyta gikk jeg fra 53 rett til 62 fikk hofter og masse masse kviser så den dritten skal jeg aldri ha igjen [:'(][:@][:'(]

ORIGINAL: mamma_20

Hmm... kanskje jeg skal prøve den? [8|] hva med bivirkn.?

Alt av hva du har med vanlige p-piller... Vektoppgang,humørforandringer,nedsatt sexlyst,kviser... Men er jo ikke alle som får det da...

Okay [:D] Har ikke hatt den siden januar i fjord [8D]

Ammer ikke du da???

Klemmer den flat og dytter opp.
Tok fingeren og presa nede i ennen etterpå.

Ang kobberspiralen,så er syklusen gjerne rett i gjenge igjen rett etter den er tatt ut...
Så blir fort gravid,skal bli...
Da jeg tok ut min så gikk jeg litt på detta plasteret,men ble gravid mnd'en etter det!

Jo,gjør nå det...Men det skulle nå gå bra så lenge ho spiser såpass mye grøt nå!
Har prøvd,men den vil ikke lenger opp...Tror det er noen hudfolder som har lagt seg litt langt ned der...
Så går den ikke lenger inn,så tror jeg at det blir å prøve noe anna...[8|]

Fikk 6 livmorbetennelser av den så du kan trygt si jeg slutta med den..tåler ikke fremmedlegemer opp dar for å si det slik[8|][8|]

Uff,det hørtes ikke godt ut...[8|]
Blir liksom ikke helt fortrolig her...
Hva bruker du nå da!?

Back
Topp