Nuttis..

MorTil4

Glad i forumet
Hei![:)]

Har vært inne å sneket på kakene dine..,utrolig imponerende!![:)] Ser at du bestiller utstyr fra Usa..
Hvor lang tid tar det å få utstyret? Har lyst å bestille,men må ha det før 13.juni[:)]

Tar fra en uke til mer[;)]Mest 10 dager.

Har du egen kake side???

Nei,men holder til inne på www.festkaker
Der kan dere lære mye.Er moderator der.

Har blitt så inspirert av alle kakene deres, så når jeg leste at du bestilte fra usa var jeg innen og kjøpte en kjempe pakke. Nå har denne jenta fått en ny hobby. Har hatt lyst lenge, men jeg synes at cacas er for dyr. Så nå fikk jeg kjøpt alt jeg ville ha for en slikk og ingenting. Venter fortsatt på pakken da, bestilte for tre dager siden.

Ja,cacas er rådyre,best å bestille fra usa eller england[;)]Så du hadde registrert deg på festkaker...jeg er Lene der inne[;)]
ORIGINAL: mb

Har blitt så inspirert av alle kakene deres, så når jeg leste at du bestilte fra usa var jeg innen og kjøpte en kjempe pakke. Nå har denne jenta fått en ny hobby. Har hatt lyst lenge, men jeg synes at cacas er for dyr. Så nå fikk jeg kjøpt alt jeg ville ha for en slikk og ingenting. Venter fortsatt på pakken da, bestilte for tre dager siden.

ORIGINAL: nuttis

Ja,cacas er rådyre,best å bestille fra usa eller england[;)]Så du hadde registrert deg på festkaker...jeg er Lene der inne[;)]
ORIGINAL: mb

Koselig å vite [:D] Venter enda i spenning på pakken, men jeg må alikevel ha unna de to siste eksamenene før jeg kan starte for fullt med baking. Så det blir et par uker før det kommer noe fra denne kanten der inne. Men det er en kjempe fin side. Har fått masse inspirasjon og lært en hel del som jeg ikke visste.

Ja,og siden har jo såvidt kommet i gang,så det blir mye inspirasjon som kan deles der etterhvert[;)][:D]

Back
Topp