Nutteputt :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ e speinnt på kossn d gjekk på ul æ.....va d en eller to,eller va du mang uka lenger på vei

HEI!!!  

Inni magen min er det én MEGET aktiv krabat. Hvilket kjønn, og hvilken termin det blir, får jeg vite på den ORDINÆRE Ultralyden neste fredag. Jeg misforstod legen, og trodde Ordinær UL ble flyttet frem til idag, men besøket idag var hos en spesialist på tvillinger. Hehe!
Men her er kun én liten baby, og alt stemmer ift hvor langt jeg trodde at jeg hadde kommet. Så UL-terminen min blir nok i slutten av januar, slik jeg trodde.
Spesialisten forklarte den store magen min med at jeg rett og slett har mye inni der. Jeg har mye hud, fostervann, etc, også er jeg slank og magen står ut som en tut.
ERGO: Babyen har det helt fortreffelig inni magen min :) Og både jordmor og legen har skrevet på helsekortet at alt er fint og at fosteret er meget aktivt :)

Det er ikke så mange som får oppleve bevegelser såpass tidlig som fra uke 12/13, og det syntes jordmor-spesialisten at var veldig moro.
Hun hadde det på samme måte selv, men hun hadde ikke blitt trodd på av andre rundt seg. Så, da er vi flere bevis på at det går an :)

Så nå gleder jeg meg VELDIG til neste fredag 

Back
Topp