Nutrilett

Er det noen her innpå som noen gang har prøvd denne type gå ned i vekt metode??? [:)] Jeg leste nemlig litt på siden til nutrilett i dag og det jeg leste fikk meg lyst til å prøve denne måten da til å gå ned i vekt også lurte jeg på om det var noen her som har prøvd den som vil dele erfaringer med meg [:)]. Har veldig lyst å prøve og se om det kan gi meg resultater [:)]. Personlig så har jeg mer trua på denne måten enn f eks grete roede o.l [:)]. Mye fordi har jeg noe å holde meg til f eks disse nutrilett shakene i tre uker så er det mye lettere enn f eks skiver til frokost eller lignende [:)]. Så når jeg er ferdig med de 10 ukene så kan jeg begynne å spise sundt og variert sånn som f eks drikke bare vann osv [:)].
Men evt erfaringer å sånn mottaes med takk [:)][:)]

Har prøvd den.
E va konstant sulten. Suppe metter ikke så mye.
Dyrt va det også.

Resultat: Gikk opp 4 kg[:@]

ORIGINAL: Sofie.

Har prøvd den.
E va konstant sulten. Suppe metter ikke så mye.
Dyrt va det også.

Resultat: Gikk opp 4 kg[:@]

Såpass [:@]. Ikke kjekt det nei!! Men begynte du på de shakene først eller?

Jeg har ikke erfaring selv,men ei venninne tok av ganske mye på den kuren.....men jeg har smakt den sjokoshaken...ugh...smaker ikke mye sjoko--hehe!

Er det ikke Eldiss som har prøvd, da??

*dytter så hun får se*

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Eldiss gikk bla. på Noka-dietten, hvis jeg husker riktig. Du får helt sikkert litt input av henne. [:)]

Oki [:)]. Får hukke fatt i hun neste gang hun er innpå her også kanskje hun ser denne tråden også [:)]

Hallois!
Jeg gikk på Nutrilett og Noka shakes ja. Og brukte de nutrilett barene og smoohiene som mellom-måltider innimellom :)
Jeg har stort sett bare gode erfaringer med det, det eneste er at det kan gi en hard start, fordi du går mye sulten. Etter et par dager er heldigvis det værste over da, så om du har viljestyrke skal det gå veldig bra [:D][:D]
Jeg har ikke gått opp igjen noe som helst, men fortsatt nedover sakte men sikkert. Har du veldig mye å ta av, anbefaler jeg å ersatte stort sett alle måltider i 4 uker, men du må ikke finne på å bruke det sammenhengende lenger enn det altså. Da er det på tide å spise vanlig mat igjen (men selvsagt med måte om du ønsker å følge 10 ukers diett)

Spør om det er mer du lurer på [:D][:D]

ORIGINAL: Eldiss!

Hallois!
Jeg gikk på Nutrilett og Noka shakes ja. Og brukte de nutrilett barene og smoohiene som mellom-måltider innimellom :)
Jeg har stort sett bare gode erfaringer med det, det eneste er at det kan gi en hard start, fordi du går mye sulten. Etter et par dager er heldigvis det værste over da, så om du har viljestyrke skal det gå veldig bra [:D][:D]
Jeg har ikke gått opp igjen noe som helst, men fortsatt nedover sakte men sikkert. Har du veldig mye å ta av, anbefaler jeg å ersatte stort sett alle måltider i 4 uker, men du må ikke finne på å bruke det sammenhengende lenger enn det altså. Da er det på tide å spise vanlig mat igjen (men selvsagt med måte om du ønsker å følge 10 ukers diett)

Tusen takk som svarer på dette Eldiss! [:)]. Jeg har ikke veldig mye å ta av, vekten viser rett under 75 kilo men jeg har lyst å gå ned til gjerne 60 hvertfall [:)]. Skal tross alt inn i en brudekjole om litt over ett år og selvom den passer fint nå så vil jeg ned i vekt [:)]. Har ett treningsprogram for rygg og mage + at jeg kommer til å gå kveldsturer fremover [:)]. Så fire uker høres bra ut må bare huske vann flasken hele tiden så jeg ikke blir lokket av brus juice og lignende og hele tiden ha en sånn bar i vesken tror jeg er lurt i tilfelle godteri sug [:)]. Så da begynner jeg med sånn bar og de milkshakene i 4 uker, nutrilett sine og fortsetter med sånn bar som mellom måltid etter de fire ukene??? [:)]. Akkurat nå er jeg veldig motivert til å gå ned i vekt hvertfall så håper det fortsetter til jeg får kjøpt en sånn nutrilett sak [:)]. Hvor lenge varer en sånn pakke med milkshake? [:)]. Og hva kan jeg spise etter de fire ukene?? Om du har noen middags tips og sånn?? Jeg vet at på grete roede så er det veldig mye sånn grov skive med skinke, frukt, de skyr som er i butikkene osv og til middag er det sånn som fiskekaker, karbonader osv [:)][:)]. Takk takk [:)][:)]

ORIGINAL: Mine to nydelige

ORIGINAL: Eldiss!

Hallois!

Tusen takk som svarer på dette Eldiss! [:)]. Jeg har ikke veldig mye å ta av, vekten viser rett under 75 kilo men jeg har lyst å gå ned til gjerne 60 hvertfall [:)]. Skal tross alt inn i en brudekjole om litt over ett år og selvom den passer fint nå så vil jeg ned i vekt [:)]. Har ett treningsprogram for rygg og mage + at jeg kommer til å gå kveldsturer fremover [:)]. Så fire uker høres bra ut må bare huske vann flasken hele tiden så jeg ikke blir lokket av brus juice og lignende og hele tiden ha en sånn bar i vesken tror jeg er lurt i tilfelle godteri sug [:)]. Så da begynner jeg med sånn bar og de milkshakene i 4 uker, nutrilett sine og fortsetter med sånn bar som mellom måltid etter de fire ukene??? [:)]. Akkurat nå er jeg veldig motivert til å gå ned i vekt hvertfall så håper det fortsetter til jeg får kjøpt en sånn nutrilett sak [:)]. Hvor lenge varer en sånn pakke med milkshake? [:)]. Og hva kan jeg spise etter de fire ukene?? Om du har noen middags tips og sånn?? Jeg vet at på grete roede så er det veldig mye sånn grov skive med skinke, frukt, de skyr som er i butikkene osv og til middag er det sånn som fiskekaker, karbonader osv [:)][:)]. Takk takk [:)][:)]

Det jeg gjorde etter de fire ukene var å erstatte noen måltider innimellom. Feks hvis jeg hadde spist en litt mektig middag så tok en en shake til kvelds i stedet, og sånne barer til mellom-måltider ja, hvis jeg var på farten. Er så fort gjort å kaste i seg et skolebrød eller noe om man ikke rekker å spise frokost, noe jeg glemmer støtt og stadig. Vil også nevne at Cola Zero er godkjent som "slanke-brus" av Cambridge kuren, og det samme er FUN saft. Prøv å få i deg det innimellom, så du ikke blir kjempe lei vann. (For det blir du etterhvert altså :p) Prøv også å holde deg unna veldig søt frukt, og bananer, da det er veldig mye karbohydrater i det. Men spis det innimellom da du vil unne deg noe godt :) Drikker du mye kaffe og te, som da er vanndrivende skal du alltid drikke to glass vann per kopp du drikker [:D][:D]

Bare å sende meg PM om det er noe mer du lurer på, så skal jeg svare deg så godt jeg kan. Ønsker deg i hvertfall lykke til med slankingen :) (PS: Du vil nok gå ned ganske bra i begynnelsen, og etterhvert så kan det stoppe opp 2-3 uker. Men ikke fortvil. Ville bare nevne det så du ikke mistet motet  :)

Back
Topp