Nutrilett? eller slanking rett å slett..

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
Noen som har spist nutrilettbar og shake for å gå ned i vekt?
Jeg er så feit å ekkel nå å tror jeg aldri kommer til å gå ned i vekt..
Er alenemor, så har ingen mulighet til å ut å trene på ettermiddag/kveldstid :/
Er så dritt lei av å være feit, men sliter med depresjon å "trøste spiser" når jeg er alene på kveldstid.. eller jeg prøver å ikke, men er avhengig av sjokolade :O
Men den siste uka så har jeg spist sånn Nutrilett sjokoladebar på kvelden.. thats it.. ikke no annet snop.. og sitter på stua å tar sit up med TotalCore.
Men tror ikke det funker, går heller å er redd for at jeg går opp i vekt av å spise den..
Er det mer kalorier i en nutrilett bar enn vanlig sjokolade tro?

Har lyst å få kommet meg ned i vekt, men veit at jeg ikke kan legge om så mye mat, for jeg er super kresen i mat veien, så det jeg spiser er nok kun det jeg liker :/
Så da må jeg heller bytte ut måltider for å gå ned i vekt tenker jeg..
Noen som har tips til ei feit ku som er dritt lei av denne kroppen? ;)
 
En nutrilett bar inneholder ca. 210 kcal per stk, så det er MYE bedre enn annen sjokolade :)
Er du kresen er det en god ide å bytte ut måltider med barer, suppe, shakes m.m. :)
Det du må passe på et at det totale kcal innholdet iløpet av dagen ikke overstiger det du skal ha. Prøv å ligg på ca. 16-1700 kcal per dag + mosjon, så skal du se at vekta går nedover :)
Kutt ut drikke med mye kcal og sukker.

ALLE kan gå ned i vekt :)

Lykke til!! :)
 
Hei hei

Jeg vet at det er mange som sikkert kommer til å bare snakke negativt om shakes,
men jeg har bare positivt å si om det. Jeg er i samme posisjon som deg, alene med sønnen min, skole på dagen og ingen mulighet til å trene bortsettfra trilleturer og leking i helgene, jeg kunne også spise masse masse unødvendig om kvelden, bare fordi jeg kjedet meg.

Jeg erstattet alle måltidene (alltså 5 shakes per dag det blir 550 kcal per dag) i  to uker, spiste vanlig middag i helgene, jeg gikk ned 6 kg og har ikke gått opp en eneste gram etter jeg sluttet med kuren og nå tenkte jeg å begynne med en ny kur får å ta av yttligere kg.

Det som jeg også merket er at magesekken krympet, så etter kuren var endt klarte jeg ikke spise masse mat og ble uvel av for mye usunt så jeg fortsatte å gå ned i vekt, ikke like kjapt spklart men slik at kroppen har tid til å tilvenne seg vektnedgangen.

Og jeg syns både shakene (sjokoalde og jordbær) og barsene er veldig gode.
Så jeg ville prøvd om jeg var deg, og husk å drikke masse vann :) Lykke til :D
 
Hvilket merke er det på shakene/barene du bruker?
 
Jeg har Vanilje Shake fra herbalife, men er ikke så keen på den, syns den smaker rart..
Så nå spiser jeg Nutrilett bar med karamell smak, åsså skal jeg kjøpe sjokolade shaken til nutrilett å prøve den :)

 
Bare vær obs på at det er en del sukker i nutrliettbarene. Jeg får søtsug av å spise de (etter trening feks eller måltid i farten) og dersom jeg ikke har gått ned i vekt når jeg har virkelig vært flink er det som regel de som er synderene...
Men det MÅ jo ikke være sånn for alle :-)
 
det er mye bedre å spise de barene enn vanlig sjokolade. en bar (karmell) veier 60g og gir 211kcal, mens 50g melkesjokolade (to remser, seks ruter) gir 280kcal.

Jeg er i samme situasjon som deg. alenemor uten mulighet til å komme meg ut på ettermiddag/kveld. I tillegg så er jeg megakresen. Har nå meldt meg inn i VGs vektklubb. Da kan du spise det du liker, men du må bare passe på hvor mye du spiser. Konseptet er ganske enkelt. Du legger inn vekt, høyde, alder, hvor mange kilo som skal vekk og ant uker. deretter får du din plan for hvor mye du bør spise. til og med egen meny som du kan velge (alle måltidene med forslag til variert mat). du kan også få en personlig treningsplan. Meldte meg først inn idag etter å ha vært gratis medlem på GR sin en liten stund, men jeg er fornøyd så langt. Vgs koster litt, men den er mer personlig enn den til GR. Allikevel er GR sin kjekk. Du må bare lese litt ekstra selv for å lære (eller ta internettkurs, men det er dyrt).

Har ingen erfaring med shaker, så kan ikke uttale meg om det. eneste jeg vet er at jeg vil ha en kostholdsendring samtidig som jeg går ned i vekt. Da føler jeg kaloritelling passer meg best.

Uansett masse lykke til!
 
jeg tar au en shake i ny og ne, og nutrilettbar ifm trening. men å kutte alle måltider og ta shake istede? ville ikke jeg gjort i alle fall... tenker på hva barna tenker da jeg. for meg er det viktig å spise sunt - og det samme som barna. tar gjerne shake når daniel har lagt seg, eller en istedet for lunsj for eksempel.

jeg er tilhenger av at vektreduksjon skal ta lang tid jeg. hvis man går ned veldig fort, så går man veldig fort opp igjen - og gjerne noen ekstra kilo i tillegg :(
 
Har du TV, så kan du jo trene litt hjemme?
Deilig å få beveget seg litt etter barnets leggetid og ikke bare sitte.
 
Back
Topp