Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan blande både med kokvarmt vann for så å kjøle ned eller til ferdig drikketemperatur. Jeg blanda alltid varmt og kaldt vann klart før jeg hadde i pulver så flaska var drikkeklar med en gang.![]()
Anbefales å blande ut i drikkeklart temperert vann, pga varmefølsomme vitaminer som kan gå tapt ved for varmt vann.
Vis vedlegget 164980
Fikk dette skrivet med da vi skulle forsøke gi nutramigen. Står ikke mer spesifikt enn at vannet skal avkjøles til spisetemperatur før det blandes pulver oppi.
Det var det vi gjorde. Tøtta fikk Nutramigen på den måten i 1.5 år, fungerte strålende og hun ble aldri syk.Så bra da. Litt teit og upraktisk med sånt som MÅ blandes på 70 graderda kan jeg bare varme kokt vann til ca 37 grader i micro'n og putte i pulver and voila dinner
![]()
JuppSå bra da. Litt teit og upraktisk med sånt som MÅ blandes på 70 graderda kan jeg bare varme kokt vann til ca 37 grader i micro'n og putte i pulver and voila dinner
![]()