Nutramigen

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Da har lillegull fått sin første flaske med nutramigen. Hun har hylt på kvelden og natten helt siden fødselen, men har blitt litt bedre siden vi begynte å gå til kiropraktor. Hun har likevel mye luft og vondt i magen, så lege og helsesøster foreslo å prøve mme uten melk. Hs har tidligerr sagt at det er vanlig at spedbarn er 'urolige',så jeg trodde nesten alle babyer var sånn, men hun så fort at jenta vår er mer enn bare urolig. Er spent på om hun kommer til å bli bedre.

Sent from my GT-I9100

Sniker fordi jeg så du skrev om Nutramigen.

Lille her (som igrunn ikke er så liten lenger) fikk dette til hun var to år fordi hun har melkeproteinallergi.
Det tok 2 dager før vi så virkningen, men her sleit vi mye med at hun gulpet opp masse. Gjerne 1/3 av hva hun spiste, men så var hun glupsk og.

Men sånn info. Nutramigen er også basert på kumelt, men det er behandlet slik at melkeproteinet er spaltet. Det skal gjøre det mildere mot magen og vi hadde veldig god effekt av det :)
Den lukter ikke noe godt, men så lenge de drikker, bare smil :)

Jeg håper det hjelper dere slik at dere får denne på blå resept. Lykke til :)

Å det visste jeg ikke.

Hun gulper en del hun her også men ikke så mye. Har vært skikkelig sprutgulp noen ganger.

Vi skal til fastlegen på mandag for å høre om blå resept. Hvor lenge må det testes og hvor fort kommer vedtaket?

Sent from my GT-I9100

Håper hun blir bedre da. Hvordan så de forskjell på "vanlig urolig" og at hun kanskje hadde melkeallergi?

Her har jeg kuttet ut melk etter at jeg oppdaget at jenta bæsjer skum (sinnsykt vanskelig, det er jo melk i ALT). Det sies man må prøve det en hel uke, er på dag 2 og det var hyling i går...

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper hun blir bedre da. Hvordan så de forskjell på "vanlig urolig" og at hun kanskje hadde melkeallergi?

Her har jeg kuttet ut melk etter at jeg oppdaget at jenta bæsjer skum (sinnsykt vanskelig, det er jo melk i ALT). Det sies man må prøve det en hel uke, er på dag 2 og det var hyling i går...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke helt, men hun hyler som om hun blir torturert. Det er tydelig at hun har vondt.

Har vært litt gråting i dag, men det er mer klaging enn hyling. Hun virker ikke helt fornøyd med å drikke den melken. Forhåpentligvis er det bare en vanesak

Back
Topp