Nutramigen

• Trådstarter Trådstarter Sunshine*
  • Opprettet Opprettet
S

Sunshine*

Guest
Jenta mi bruker nutramigen, men i det siste så er ho blitt veldig vanskelig under mating og eg mistenker at ho reagerer på smaken. Den smaker jo heilt pyton :-p
Er det noken som har erfaring med andre typer mme uten mjelk og laktose? Som smaker bedre :-)

gutten vår fikk nutramigen og nektet å drikke den så fikk vi et tips av hs og det var en mme som heter althèra! den er ganske ny på markedet så er ikke så mange leger som vet om den enda, men vi spurte legen om resept på den og det fikk vi. gutten vår eelsker den melken til og med jeg syns den er ganske grei på smak i forhold til nutramigen. 

MEN er ikke alle apoteker som har den inne så hør med apoteket ditt viss du skal ha den om de kan bestille inn for deg ;) på vårt apotek bestiller de inn slik at vi bare kan komme å hente (resepten ligger på apoteket). 

Tusen takk for tips :-)

Leita opp althera på nettet, men den var ikkje fri for laktose.. Eg har laktoseintoleranse sjøl, så er redd for at det er det ho har og. Så veit ikkje om eg våge å prøva den då..

vi bruker en som heter Profylac, vet ikke om den er laktose fri.
Edwad elsker den, den smaker litt mild ostepop. Ikke den beste maken egentlig, men den funker her hvertfall. :)

Back
Topp