Nutramigen

vinterkyss

Elsker forumet
Dere som har/har hatt barn med melkeintolerasle o.l som har brukt nutramigen.
Hvordan var overgangen fra 1'ern til 2'er melka?
Snuppa har så ekstremt vondt i magen, og føler liksom at det kun kan være melka...
Erfaringer?

kan ikke svare,for begynte rett på nr 2,han fikk det ikke påvist før ved 6 mnd. men prøv å ta den litt tynnere? en skje mindre el noe??

lunchflasken til mini er 2 skjeer mindre pulver,ellers blir han jo mett resten av dagen.. mens kveldsflaska ofte er ei ekstra skje om han spiste lite grøt.

men spiser babyen brødmat? tenker om det kan være gluten hun reagerer på også?

ORIGINAL: ohBaby!

kan ikke svare,for begynte rett på nr 2,han fikk det ikke påvist før ved 6 mnd. men prøv å ta den litt tynnere? en skje mindre el noe??

lunchflasken til mini er 2 skjeer mindre pulver,ellers blir han jo mett resten av dagen.. mens kveldsflaska ofte er ei ekstra skje om han spiste lite grøt.

men spiser babyen brødmat? tenker om det kan være gluten hun reagerer på også?

Storebror på 20mnd har også melkeintoleranse, og bruker nutramigen 2. Han har vi ikke hatt problemer med... Gikk fra 1 til 2 uten problemer.

Nei, hun får kun melke og glutenfri grøt... rett og slett fordi vi er redde for at hun reagerer på gluten og :/

det er ikek noe annet hun har blitt introdusert for i den samme tiden som oppstert med n2 da? her er det magevondt av rosiner og en del andre ting..

ORIGINAL: Mitsukai

Her gikk overgangen smertefritt :)
Merka ingenting på han jeg hvertfall

vi bruker nutramigen AA, fordi han er allergisk mot melkeproteiner vistnok. men han bruker samme som han har gjort hele tiden, for etter hva jeg har forstått så er det ikke noen 2 på laaaaaang tid[8|] kanskje jeg har misforstått.. lykke til med den lille uansett

ORIGINAL: oggi sin

vi bruker nutramigen AA, fordi han er allergisk mot melkeproteiner vistnok. men han bruker samme som han har gjort hele tiden, for etter hva jeg har forstått så er det ikke noen 2 på laaaaaang tid[8|] kanskje jeg har misforstått.. lykke til med den lille uansett

proteinet her også, n2 er fra 6mnd.

ORIGINAL: Aline**

her måtte jeg gå tilbake til å bruke nr.1, for han fikk ekstreme magesmerter av nutramigen nr.2.

damen på apoteket sa at det var mange som hadde sagt det samme. og hun hadde begynt å anbefale alle å bare holde seg til nutramigen 1.

så her fikk han nr.1 frem til han begynte med rismelk når han var litt over året.[:)]

Ok, får prøve å gå tilbake til 1'rn igjen og se :)

Back
Topp