Hei! Jenta mi (4 mnd) begynte på melkefritt når hun var 3 mnd ganmel pga mye magevondt og luft på vanlig mme. Magevondten forsvant da vi gikk over til Nutramigen. Men da startet gulpingen, siden det ikke bedret seg så prøvde vi neocate. Den har vi gått på i fire uker nå uten noen særlig bedring på gulpingen. Kan kommer med jevne mellom rom mellom måltidene. Legene og HS tror ikke reflux da hun sover natten igjennom, ikke virker plaget av å ligge på rygg osv. De fleste gangene gulper hun i munn og svelger det igjen.
Igår gikk vi over til Nutramigen Puramino. Etter første og andre flaske gulpet hun mye igjen. Men det var vel ikke store forhåpninger så kort tid etterpå. Kveldsflasken og flasken i dagtidlig gikk bra, men hun har stort sett aldri gulpet på natten?! (Kroppen mer i ro?!, hun sovnet etter begge flaskene)
jeg vet gulping ikke er farlig , men det har vært så veldig ofte og jeg tenker jo selvfølgelig må være slitsomt for jenta mi også
søren ikke lett å skal finne «perfekt» mat på melkefritt.. HS har ikke peiling på melkefritt heller , så lite hjelp og veiledning å få...
Lurer på om noen her har erfaring på Puramino og hatt samme problem ? Har den hjulpet?
Igår gikk vi over til Nutramigen Puramino. Etter første og andre flaske gulpet hun mye igjen. Men det var vel ikke store forhåpninger så kort tid etterpå. Kveldsflasken og flasken i dagtidlig gikk bra, men hun har stort sett aldri gulpet på natten?! (Kroppen mer i ro?!, hun sovnet etter begge flaskene)
jeg vet gulping ikke er farlig , men det har vært så veldig ofte og jeg tenker jo selvfølgelig må være slitsomt for jenta mi også
Lurer på om noen her har erfaring på Puramino og hatt samme problem ? Har den hjulpet?