Nutramigen... noen som vet

kajen

Betatt av forumet
noen som vet om det er vanlig å kanskje få vondt av nutramigen!?! skjønner jo at det er forskjellig fra barn til barn, noeon gulper mye av nan, noen gulper mye av småfolk osv.. men bare lurer på om noen vet om det er noe kjent med å få vpndt i magen av nutramigen?
gull får nutramigen pga melkeallergi... vil kun drikke på kvelden, og iløpet av natta drikker gull opp den flaska.. men hver eneste natt er det mye gråt urolighet + kløe.innimellom litt promp.. vet jo ikke om dette er nutramigen men det slo meg en liten tanke nå om det kan være den..

Snuppa her måtte få et annet mme for hun ble ikke bedre med mutramigenen.  Hadde melkeallergi og refluks.

Er en annen ny tråd om dette også her. :)

hvordan var det hun ikke ble bedre? her vil jeg nesten påstå å si gull sov mye bedre før vi gikk over til nutramigen

hvor er den tråden foressten?? ser ikke den!!

finner den fortsatt ikke jeg

Side 7.  "Noen som gir Neo-Cate" heter den. :)

Vi merket det på gulpene hennes, at de ikke var bedre. De var fortsatt tykke og slimete og hun slet med å få de opp. (Hun hadde ofte puste-stanser pga gulpene sine).
Og fortsatt ofte gulper. Og hun gråt fortsatt mye.

Hadde dere prøvd annen mme før dere begynte med Nutramigen?

ORIGINAL: Windy

Side 7.  "Noen som gir Neo-Cate" heter den. :)

Vi merket det på gulpene hennes, at de ikke var bedre. De var fortsatt tykke og slimete og hun slet med å få de opp. (Hun hadde ofte puste-stanser pga gulpene sine).
Og fortsatt ofte gulper. Og hun gråt fortsatt mye.

Hadde dere prøvd annen mme før dere begynte med Nutramigen?

ok takk.

nei altså ammet leenge, men når det begynte å bli tomt så fikk gull nan , også fikk gull melkeallergi så måtte vi byttte

Back
Topp