Nusser dere barna på munnen?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Jeg våknet nettopp til tidenes våte nuss på munnen ifra ungen og fekk jo nesten sjokk. Tror han har tatt etter hva mamma og pappa gjør.
Jeg har sagt at jeg aldri skal nusse barnet på munnen nusser han jo på panna og sånt men aldri munnen.
Men gjør dere det? Er det vanlig lissom?
 
Ja, det gjør jeg. Synes det er rart å nusse en mann som ikke er i slekt, mens eget kjøtt og blod er rart og ekkelt som mange tenker. Har alltid gjort det, og gjør det så lenge barnet er komfortabel med det, vil aldri avvise barnet mitt. De ser jo at jeg kysser pappaen :)
 
Vi gjør det noen ganger når det faller seg naturlig. Jeg har vokst opp med det selv, og syns det er koselig. Men jeg hadde ikke syns det var greit om andre enn pappaen og jeg (og til nøds mormor) gjorde det med min datter, det må jeg si. Og så må jeg si at det har blitt mye mindre av det etter at hun begynte i barnehagen fordi vi ble syke alle sammen hele tiden, og da var det ikke så veldig fristende med så nær kontakt for å si det sånn. :p
 
Ja det gjør jeg så lenge barnet vil ha den kosen. Får også nuss på munnen av niesene mine, helt naturlig for dem.
 
Ja d gjør jeg [emoji4] Husker min mamma kysset meg og på munnen hvertfall frem til barneskolen. Helt naturlig for meg.
 
Aldri opplevd det i oppveksten, det var liksom en kjærestegreie.
Men hvis barnet mitt vil ha nuss på munnen så får hun det. Avviser henne jo ikke:Heartred
 
Vi gjør det ikke mye, men det hender [emoji4]
 
Har vel såvidt gjort det men det er ikke noe det virker som de absolutt vil gjøre.

Vi susser hverandre på kinnene og panna og jeg kysser de på hodet, magen, armer og bein:) husker godt jeg fikk kyss på munnen av lillesøsteren min da hun var ca 1-2 og det var så vått:hilarious:
 
Vi gjør ikke det, men syns ikke det er galt. Det er bare ikke naturlig for oss. :)
 
Har vel såvidt gjort det men det er ikke noe det virker som de absolutt vil gjøre.

Vi susser hverandre på kinnene og panna og jeg kysser de på hodet, magen, armer og bein:) husker godt jeg fikk kyss på munnen av lillesøsteren min da hun var ca 1-2 og det var så vått:hilarious:
Tror det er det våteste kysset jeg har fått noensinne [emoji28]
 
Hahaha, nåååå kreperer jeg litt!! Samma skjedde nemlig her i dag!!!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg nusser heller ikke på munnen til mini, men jaggu synes han det er skikkelig hyggelig å servere mamma et saftig leverposteinuss etter frokost!
 
Gjør det når ungene selv ønsker det, hu på 11,5 gjør det ofte om morran før vi reiser og før hu legger seg. Minste på nesten 3, ønsker suss i panna som regel.
 
Hahaha, nåååå kreperer jeg litt!! Samma skjedde nemlig her i dag!!!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg nusser heller ikke på munnen til mini, men jaggu synes han det er skikkelig hyggelig å servere mamma et saftig leverposteinuss etter frokost!
Herlig [emoji23]
Tror nesten bare han må få lov [emoji1]
 
Back
Topp