Nusse sin Vårin

to små englebarn

Forumet er livet
trenger din hjelp!

Ringte en mann på annonsen min idag ang slagbenk. Han skal sende meg bilde på mms seinere idag, men han nevnte at den var lakket.. blir ikke det et hel*** å pusse først for så å grunne å male eller kan jeg grunne rett oppå lakken og så male??? er helt på vidda når det gjelder sånt som dette...
det var en 2 seter, er din 2 eller3 seter?[8|]

Hei! [:D]

Tror siv B har mer erfaring der gitt. Min benk var ubehandlet, så det var jo litt enklere. Kan ikke han sende deg bilder av benken på mail da? Er jo maaaange forskjellige typer og slett ikke alle som er like fine. Min er 3-seter av akkurat denne typen:

http://www.sortland.as/slagbenker/ola.html

Lykke til, håper den er fin! [:D]

ORIGINAL: siv B

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

trenger din hjelp!

Ringte en mann på annonsen min idag ang slagbenk. Han skal sende meg bilde på mms seinere idag, men han nevnte at den var lakket.. blir ikke det et hel*** å pusse først for så å grunne å male eller kan jeg grunne rett oppå lakken og så male??? er helt på vidda når det gjelder sånt som dette...
det var en 2 seter, er din 2 eller3 seter?[8|]

Senga til Jonas var også lakket. Vasket senga med salmiak. Så grunnet et strøk med heftgrunning (viktig at den er oljebasert) uten å pusse den med sandpapir. Dette for at malinga skal sitte. også to lag med lady maling for tre og panel glans 40. Ble kjempe bra[:)]

tusen takk for svar. da har jeg fått svar på det jeg lurte på. senga ble kjempe fin. som ny!!!

Back
Topp