Nuskin?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Har ei venninne som er iiiiiivrig selger av dette produktet og mener at "DU kan også tjene MASSE penger på dette!!" hun kommer på besøk i kveld da.
Noen som faktisk HAR tjent litt penger på slike ting? Kanskje ikke akkurat Nuskin, men oriflame, Mary kay (?), tupperware osv?
Er det ikke MASSE ekstrajobb bare?
Klarer liksom ikke se for meg at man kan tjene penger på sånt. I allefall ikke MASSE!

Nå har jeg ikke satt meg så veldig inn i produktet eller distribueringen, men en kollega av meg er "oppi systemet", og tjente rundt 120 000,- i fjor. Men hun står virkelig på

Håperinderlig.. skrev:
Nå har jeg ikke satt meg så veldig inn i produktet eller distribueringen, men en kollega av meg er "oppi systemet", og tjente rundt 120 000,- i fjor. Men hun står virkelig på

Nettopp! Jeg forsøker å fortelle min venninne at jeg er alenemor for to barn, studerer full tid, har to hester, har 40% jobb, ungene har fritidsaktiviteter hver dag, og den eneste tiden jeg har uten at det skjer noe er fra ca kl 21 om kvelden og annenhver helg. Jeg har ikke tid til å dra rundt å organisere sånne møter og greier. Hun er helt "joooooda, dette tar IKKE noe tid! Du bare kommer til meg blablabla" JEG svarer "nei jeg har ikke tid for da skal jeg det, og da skal jeg det, da skal ungene det, nei da jobber jeg, nei da skal ungene det"
så nå må jo hun komme til meg etter kl 21 for å i løpet av èn time overbevise meg om at jeg kommer til å tjene "fett" med penger på no time! Uten å gjøre noe!
Om jeg ikke trenger å holde sånne møter, eller verve folk etc, men bare skrive på en lapp og håve inn epnger er det klart jeg skal gjøre det! Noe annet har jeg ikke tid til

si neeeeeei!!!

Jeg ble overtalt til tupper i sommer.. og gud som jeg angra... klarte å selge minimumsbeløpet og så var det slutt...
Jeg er ikke typen til å valfarte andres hjem og selge plastikk eller andre ting, så det var en real bommert...
Skulle bare kjøpe riskokern liksom................

Jeg er heller ikke det nemlig. Ikke har jeg tid heller!
Jeg syns det er frekt å be folk invitere folk så jeg kan selge!

Back
Topp