nupper....

Mallepalle

Blir kjent med forumet
ARRRG!! Etter at jeg ble gravid har jeg fått masse MASSE nupper og små kviser på hele brystet og i ansiktet..  Hadde ikke dette før, og det blir bare mer og mer. Noen andre som har dette? Noen som har tips til å få dette vekk?  Hjelp! 

Har ikke peil, men jeg har også fått ekstremt mange småkviser i panna. Sist jeg var gravid ble jeg fortalt at jenter tok fra mamma'n skjønnheten. Om det stemmer vet jeg ikke :-)

jeg har hatt det samme men begynte med en fuktiggjørende ansiktskrem hver kveld
og nå er det mye bedere ikke helt borte men bedere
for man kan få kviser at tørr hud også husker ikke hvorfor men det har jeg fått høre av en sånn ansiktsbehandler for noen år tilbake men ¨må jo inrømme at jeg ikke er så flink til å bruke krem til vanlig

Jeg har nupper på brystet og små kviser på halsen og ansiktet. Bruker Decleor ansiktsvask og ansiktskrem, men det hjelper ikke. Har også fått på ryggen, men det syns ihvertfall ikke.
Det er hormonene som gjør dette. jeg håper det gir seg rundt uke 12.
Føler meg stygg!
emoticon

ingenting som hjelper her heller... Har  fra apoteket som fjerner kviser,denne oppdaget jeg i januar og ble helt kvisefri! Men den hjelper ikke lenger :/ Jeg synes nesten alle nuppene på brystet er verre enn kvisene i ansiktet, for de kan man ihvertfall smine vekk :P 

Har hatt masse kviser og nupper som nå er på vei bort. Heldigvis. Bruker soap and glory dr. spot som jeg kjøpte hos boots apoteket. Den virket tror jeg, kvisene er ihvertfall minket.

Back
Topp