Nupereller

Teddyboy

Forelsket i forumet
Er kjempe lenge siden jeg drev med det, men nå kom jeg plutselig til å tenke på det og fant frem skyttelen og garnet. Garnet hadde ligget så lenge og var skikkelig morkent, så jeg må kjøpe nytt hvis jeg skal lage noe ordtlig nå. Laget bare noen få rekker for å se om jeg husket det, og det gjorde jeg. Den hele brikken tror jeg min mor har laget engang.

Say what???
Hva er dette for noe og hvordan gjøres det?

hææææ??
Hva er dette for noe spennende??

Dette har jeg aldri hørt om, men fint var det!

Åh, så nydelig!!! *smelt*

Hvordan gjør man dette da? [:D]

Det der er en ting jeg veldig gjerne skulle kunnet, er jo utrolig fint med slike nupereller!!

Så flink du er, håper du får tak i ytt garn og viser oss hva du lager ut av det senere [:D]

ORIGINAL: Teddyboy

Er kjempe lenge siden jeg drev med det, men nå kom jeg plutselig til å tenke på det og fant frem skyttelen og garnet. Garnet hadde ligget så lenge og var skikkelig morkent, så jeg må kjøpe nytt hvis jeg skal lage noe ordtlig nå. Laget bare noen få rekker for å se om jeg husket det, og det gjorde jeg. Den hele brikken tror jeg min mor har laget engang.

Så flink du er! Mormor, men mest morfar kunne slå nupereller, husker at jeg prøvde men fikk det ikke til [8D] Er veldig fint da!

nupereller er såå fint, men er det ikke vanskelig?

Har så lyst å teste det der, for jeg har arvet skyttelen til oldemor, men har ingen som kan vise meg[:'(]

Nei, det er absolutt ikke vanskelig. Jeg lærte det i 14-15 års alderen. Er egentlig bare knuter, på en måte. Litt vanskelig å forklater skriftlig hvordan det gjøres, men skal se om jeg kan finne en forklaring og legge ut engang, hvis d finnes.

Back
Topp