Numne fingre..

BmR

Forelsket i forumet
Flere som har numne fingre her inne?
Høyre langefinger og ringfinger er helt dovne og prikker som de sover.. Innimellom pekefinger også.
Har vel lest et sted at det er vanlig, men kan ikke se at det har vært nevnt.
Ordentlig ekkelt.. Har litt vann i kroppen som sikkert er grunnen til dette men.. Igjen ekkelt..

har ikke vært nummen i fingrene , men derimot venstre foten min er nummen, sovner hver eneste kveld da jeg sitter på sofan og ser på tv el noe slikt!!! veldig ekkelt, og irriterende[:'(][:'(]

våkner hele tiden om natten for at hendene mine dovner bort..bare jeg ligger med bøyde armer dovner de bort..sikkelig plagsomt!!Jeg også har masse vann i kroppen,men skal ta det opp med lege i morgen,for har blitt sikkelig ille..

Æ å dovne bort i hendern om natta, skikkeli ekkelt. Vet nesten ikke hvor æ ska gjør av hendern..:p Bli liksom ikke bedre før langt utpå dagen...

Likedan her. Våkner med hovne hender om natten og morran.. (prøver å holde meg unna salt så ikke vannet i kroppen binder seg... )
Prikker av og til på dagtid, men forsvinner om jeg rister på hendene.
Har hatt det i føttene også.. men mer rastløse føtter det da... Men har brukt støttestrømper nå i det siste, og det har hjulpet veldig!!!!
Drikk MASSE MASSE VANN i alle fall!!! Det er mitt råd å komme med!! [:)]

jm sa at det var helt vanlig.
jeg får mannen min til å masere dem det hjelper godt..

Tusen takk for informative svar [:)] Har lest litt om det, men må jo bare høre her inne også.
"godt" å høre at det ikke bare er meg.
Får massasje på rygg og armer/hender hverdag her også. Blir litt bortskjemt nå gitt [:)]

ORIGINAL: he9e

våkner hele tiden om natten for at hendene mine dovner bort..bare jeg ligger med bøyde armer dovner de bort..sikkelig plagsomt!!Jeg også har masse vann i kroppen,men skal ta det opp med lege i morgen,for har blitt sikkelig ille..

Hørtes ut som mine hender...

jeg er også veldig plaget med dette og godt det forsvinner etter fødsel[:D] om natta sover begge armene og hendene mine hele tiden, og om dagen er alle fingertuppene på venstre arm nummene og full av prikking. Og noen ganger om dagen noen fingre på høyre arm også[:'(] skikkelig pyton[:@]

ORIGINAL: Seriss

Æ å dovne bort i hendern om natta, skikkeli ekkelt. Vet nesten ikke hvor æ ska gjør av hendern..:p Bli liksom ikke bedre før langt utpå dagen...

Back
Topp