Nummeret til føden ? anyone ?

CathrineG

Blir kjent med forumet
tror jeg lekker fostervann, trenger nummeret til føden i bergen
finner det ingen plasser ?:S

Hadde ikke så mye at det gjorde noe. Jeg skulle heller ringe igjen hvis det gikk gjennom binnet :-) så då får eg bare vente. Er ibuke 36 i morgen, så håper io det går vertfall en uke til før det skjer noe. (Fødte uke 37+0 sist)

Hadde ikke så mye at det gjorde noe. Jeg skulle heller ringe igjen hvis det gikk gjennom binnet :) så då får eg bare vente. Er ibuke 36 i morgen, så håper io det går vertfall en uke til før det skjer noe. (Fødte uke 37+0 sist)

Ville de ikke ha deg inn til sjekk en gang?
Skal vel ikke gå i dagesvis å lekke fostervann, med tanke på bakterier og sånn?

Ville de ikke ha deg inn til sjekk en gang?
Skal vel ikke gå i dagesvis å lekke fostervann, med tanke på bakterier og sånn?

Nei. De sa bare at hvis det lskk mer så dkulle jeg komme inn på skjekk ? Men jeg aner ikke. Aldri opplevd dette før :eek:

Jeg trodde at man alltid ble tatt inn for sjekk om man mistenkte fostervannslekasje?

Nei. De sa bare at hvis det lskk mer så dkulle jeg komme inn på skjekk ? Men jeg aner ikke. Aldri opplevd dette før :eek:

Hmm, det var litt merkelig.
Trodde de pleide å ta inn til kontroll innen 24 timer i alle fall.
Lekker det fostervann så er jo "membranen" brutt og det kan lett bli infeksjoner etc.
Husker i alle fall da jeg var innlagt i første svangerskap at det var flere andre innlagt med fostervannlekasje og samtlige gikk på antibiotika. Kan være de tenker annerledes siden du er såpass langt på vei da, ikke vet jeg.
Nøl i alle fall ikke med å ringe dem opp igjen dersom du føler deg utrygg :)

Hmm, det var litt merkelig.
Trodde de pleide å ta inn til kontroll innen 24 timer i alle fall.
Lekker det fostervann så er jo "membranen" brutt og det kan lett bli infeksjoner etc.
Husker i alle fall da jeg var innlagt i første svangerskap at det var flere andre innlagt med fostervannlekasje og samtlige gikk på antibiotika. Kan være de tenker annerledes siden du er såpass langt på vei da, ikke vet jeg.
Nøl i alle fall ikke med å ringe dem opp igjen dersom du føler deg utrygg :)

Nei, jeg har jo det i bakhodet at det virker litt merkelig. Men hørtes ut på henne at det ikke var noe farlig hvis det var såpass lite, i og med at det dannes nytt hele tiden

;):)

Hvorfor tror du at du lekker fostervann? Har oxo lurt på om det er d jeg gjør, men kommer det annen farge på det som lekker evt da??

For å være ærlig vet jeg ikke om det er det eller utflod. Men lekker litt fortsatt

Da ville jeg ringt og sagt at du fortsatt lekker!! Kommer det mye om du hoster til? Jeg ville sjekket det opp, for ved fostervannslekkasje mener jeg man skal ha antibiotika. Jeg fikk iallefall det.

I mitt forrige svangerskap ble jeg tatt inn til sjekk med ultralyd og det hele da jeg trodde jeg lakk fostervann...det høres veldig, veldig rart ut at de ikke tar deg inn! De var veldig opptatt av dette med infeksjonsfare osv, og jeg trodde ikke de ville vente mer enn max 3 dager før de evt må sette i gang.

Jeg lekket fostervann, ringte kl 2 om natten.. Men det var ikke så mye. Hun jeg snakket med sa jeg skulle ringe om morgenen hvis det ikke hadde stanset. Det hadde det ikke, så da måtte jeg inn til sjekk. Skulle egentlig bli satt i gang, men alt gikk av seg selv etter at de hadde sjekket meg.
Så hvis det fortsetter å lekke, bør du ringe igjen :-)

Hvordan går det i dag? Har du vært i kontakt med føden igjen? :)

vet faktisk ikke hva det var, men det lekker ikke i dag ? Kan det gå an at det går på pause liksom også kan det starte igjen ?

vet faktisk ikke hva det var, men det lekker ikke i dag ? Kan det gå an at det går på pause liksom også kan det starte igjen ?

Det har jeg ingen erfaring med, men jeg tenker jo i utgangspunktet at hvis det lekker så lekker det og at det da ikke stopper opp for lengre perioder i alle fall.

Back
Topp