shannon Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP Augustlykke 2015 27 Okt 2010 #1 ..etter abonnentens anmodning. Hva betyr det når jeg får den beskjeden? Er det bare jeg som ikke får ringt personen, eller gjelder det alle?[8|]
..etter abonnentens anmodning. Hva betyr det når jeg får den beskjeden? Er det bare jeg som ikke får ringt personen, eller gjelder det alle?[8|]
Purpurea Gift med forumet 27 Okt 2010 #2 Har vel ikke betalt regningene sine da vel. Eller sperret for innkommende samtaler
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 27 Okt 2010 #3 Gjelder alle...personen har enten stengt abb. selv eller ikke betalt og det har blitt stengt..
Hilly77 Gift med forumet 27 Okt 2010 #4 abonnentens anmodning..anmodning er vel ønske?.. en ønske som kom fra abonnenten selv?[8|]
Bejb Gift med forumet 27 Okt 2010 #5 ORIGINAL: Hilly77 abonnentens anmodning..anmodning er vel ønske?.. en ønske som kom fra abonnenten selv?[8|] ja det er etter personens eget ønske. onkel gjorde dette da han byttet nr...
ORIGINAL: Hilly77 abonnentens anmodning..anmodning er vel ønske?.. en ønske som kom fra abonnenten selv?[8|] ja det er etter personens eget ønske. onkel gjorde dette da han byttet nr...