Nummenhet/stikking hofte

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Heii! Jeg har nå den siste tiden opplevd en følelse av nummenhet og stikking (lokal gåshudfølelse, hvis det går ant å si) på venstre side av hoften/rumpa. Dette skjer enten jeg ligger på venstre eller høyre side.. noen andre som har hørt om dette eller opplevd det selv? Vet ikke om deg har sammenheng med graviditet da :pompus: Med en gang jeg snur meg på mage eller rygg forsvinner dette.

Legger ved bilde jeg fant på google der jeg har ringet rundt ca plass det blir slik.. samme plass hver gang kun venstre side.

CD8369D4-6CF2-4880-9E6F-CE32F924155C.jpeg
 
Jeg har det på samme måte, men også nedover lårene på utsiden. Dette oppstår når jeg ligger på rygg eller står oppreist noen ganger. Har tenkt at nerver evt kommer i klem pga forandringene i kroppen.
 
Jeg har det på samme måte, men også nedover lårene på utsiden. Dette oppstår når jeg ligger på rygg eller står oppreist noen ganger. Har tenkt at nerver evt kommer i klem pga forandringene i kroppen.

ja det kan kjennes ut som nerver i klem! Tenkte å ta kontakt meg kiropraktor i morgen da dette har begynt å bli plagsomt for innsovning :shifty:
 
Kjenner lignende på begge sider...ubehagelig og ødelegg for søvnen. Har tenkt at det er muskelknuter eller nerver i klem?
 
Back
Topp