Nummenhet i låret. Fler?

Mamsenogguttakrutt

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Igår fikk jeg et skikkelig "støt"/stikkinger i låret, så begynte det å komme en brennende følelse på det stedet. Dette gjelder for min del på fremsiden av låret.
Jeg blir så å si helt nummen på dette stedet.
Det kan gå gradvis over.
Idag har jeg hatt dette "støtet" flere ganger, å det blir verre om jeg strekker benet. (går )
Nå er jeg helt nummen igjen..

Småbekymret..

Isjias? Dvs en nerve nedi bekkenet som kommer i klem. Veldig vanlig senere i graviditeten men mulig du har fått det så tidlig

Er du bekymret tar du selvsagt kontakt med lege

Skal selv til lege i morgen for blodprøver. Dovner av i hender og tenkte å nevne det i det minste. Er vel ganske vanlig

Jeg har tenkt at det kan være noe sånn. tror ikke det er noe alvorlig heller. Mest nysgjerrig på om det var flere som hadde kjent noe sånt.. :)
Kan hende jeg tar en telefon, om det ikke går over innen noen dager :)

Vet ikke om det er helt det samme, men i min første graviditet fikk jeg ved uke 19 nummenhet på oversiden av ene låret. Ikke noen støt eller noe sånt. Var små prikking på låret og null følelse der. Var til legen med det, men fikk beskjed om at en nerve sikkert var i klem. Hadde nummenheten faktisk helt til mini ble ett år, om ikke jeg tar feil. Litt mindre gradvis fra fødsel til ettårstiden.

Vet ikke om det er helt det samme, men i min første graviditet fikk jeg ved uke 19 nummenhet på oversiden av ene låret. Ikke noen støt eller noe sånt. Var små prikking på låret og null følelse der. Var til legen med det, men fikk beskjed om at en nerve sikkert var i klem. Hadde nummenheten faktisk helt til mini ble ett år, om ikke jeg tar feil. Litt mindre gradvis fra fødsel til ettårstiden.

Høres ikke ulikt ut. jeg bare syns det er litt vanskelig å forklare det XD

Kan nok være nerver i klem, det første som slo meg.

Er nok noe sånt, ringte legen idag, fikk time imorgen. De mente jeg måtte komme en tur.. :)
Så bra du fikk time hos legen i morgen[emoji106] Så finner du nok ut av hva det er!

Jeg opplever ofte at jeg får tilnærmet «voksesmerter» i lårene, ikke helt det samme sikkert men[emoji136]‍♀️

Back
Topp