Nummenhet i fingrene

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember 2022
I kveld har eg en merkelig følelse i fingrene. Akkurat så eg ikkje har følelse i ringfingeren og lillefingeren. Veldig rar følelse. Noen andre så har opplevd dette og vet eventuelt hva det er?

Ja!! Hadde dette en del i forrige svangerskap, var visst helt normalt, tror det kan være karpaltunellsyndrom men jeg slet ikke nok med det til at jeg orka å få det utredet sist :)

Jeg! Eller, jeg føler at jeg er hoven i fingrene. Allerede :meh:

Kan det være nerver i klem? Jeg hadde carpal tunell syndrom på innspurten av forrige svangerskap...

Ja!! Hadde dette en del i forrige svangerskap, var visst helt normalt, tror det kan være karpaltunellsyndrom men jeg slet ikke nok med det til at jeg orka å få det utredet sist :)
I følge google er det nok det men er litt tvilende til Google sine svar, for der er jo alt enten kreft elle graviditet relatert. Er det ikkje veldig tidlig å få det 8+5? Og blir det verre?

Jeg! Eller, jeg føler at jeg er hoven i fingrene. Allerede :meh:

Kan det være nerver i klem? Jeg hadde carpal tunell syndrom på innspurten av forrige svangerskap...
I følge google så er det nok det syndrome der. Aldri opplevd i tidligere svangerskap så har ingenting å relatere det mot. Men blir det verre?

Back
Topp