Nummen

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
I dag har jeg vært så utrolig nummen på finger-tuppene. Veldig plagsomt!!! Tror det kanskje er fordi jeg spiste litt mye salt til frokost (bacon, eggerøre og kaffe) Jeg har vært litt hoven i fingrene, men ikke så gal i føttene...
Hva tror dere, kloke damer?? Jeg har drukket masse vann i dag, bare for å prøve å gjøre det litt bedre. Har kanskje hjulpet litt.

Veldig kronglete måte å skrive det på.. men håper dere skjønner hva jeg mener..

Hørtes merklig ut. Aner desverre ikkje ka det kan være.. :/ håper noen av de andre damene har peiling :)
Hørtes ut som en god frukost btw:p

Jeg har en venninne som ikke kjenner noe i fingertuppene sine. Og det er fordi hun har så mye vann i kroppen.. Så kan jo være det? (hun er gravid hun og, 2 uker igjen :P)

Jeg blir bare nummen i munnen og leppene jeg... Aner ikke hvorfor!

Jeg er kjempe nummen i fingrene.. Klarer heller ikke å få fingrene helt sammen. Jeg har ekstremt mye vann da, både i ben, hender og ansikt. Blir fulgt nøye opp, siden vekten (som er vann) bare stiger og stiger.. Blodtrykket er fint og har vært det hele tiden, så da gjør de ikke noe annet enn å følge meg nøye opp. Samt at jeg må unngå salt, slappe mest mulig av og ligge mye (helst på siden)! Så det kan hende det er vann du også har som gjør fingrene numne? Det er vertfall kjempe ubehagelig :/

Jeg er også nummen, mye vann rett og slett :p

Back
Topp