Nummen i rompa??

Imsa

Betatt av forumet
Hehe, jeg har siden i går kjent et ubehag når jeg sitter. Det er nesten som følelsen når du har sittet aaaltfor lenge på en vond stol, og får såkalt "tresmak" i rompa:p MEN det er bare på venstre side, og det kjennes ut som om det stråler fra skambeinet/lysken og ut bak akkurat under rompeballen liksom...:p noen som har kjent noe lignende?? I går gjorde det vondt da jeg trykket, og jeg lurte på om det kunne være en nerve eller noe som lå i klem. Foreløpig har jeg ikke kjent noe i dag, for jeg har ikke stått opp ennå...:)

Kan være en nerve ja.. eller litt bekken-smerter..
(eg kunne kjenne det i rompa iallefall sist)

Hørtes nesten ut som bekkenet... Kjenner igjen beskrivelsen.. :)

Men det gjør ikke vondt i ryggen eller noen andre steder? Jeg kjenner det i dag også. "midt under" der kjennes det nesten ut som når trusestrikken gnager, bortsett fra at jeg kjenner det også når jeg ikke har den på. Men sitteknoken på samme side bare er skikkelig øm...

Føler det også litt sånn, akkurat som å være støl eller at man har sittet altfor lenge på noe hardt.. Håper ikke det er en begynnende bekkenløsning

Jeg og hadde det sånn her for noen dager siden, men hadde og stråling ned til foten på den ene siden. Virkelig ubehagelig, men gikk heldigvis over etter et par dager. :)

Back
Topp