Nummen hæl

Orchidaceae

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er 22+5 i dag og har i de siste dagene opplevd at høyre hæl føles nummen under. Veldig ubehagelig følelse. Sitter med beina opp nå for å se om det hjelper. Det føles som det er en pute under hælen når jeg går og står. Flere som har opplevd dette? Har også bestilt nye sko med ekstra demping for å se om det kan hjelpe. Venter de i posten i løpet av neste uke.

Er kanskje ikke akkurat det samme, men jeg opplever ofte et halve hånda eller foten dovner bort. Som at de "sovner" liksom. Hatt det sånn i mange år da, men da jeg var gravid sist merket jeg at jeg opplevde det mye oftere enn da jeg ikke var gravid. Særlig armene mine sovnet om jeg hadde de over hodet om nettene. Men ikke merket noe av det dette svangerskapet.

Ja, jeg har det på samme måte som deg med armene hvis jeg ligger for lenge på sidene, uavhengig av graviditeten. Det med hælen føles på en annen måte. Var hos jordmor i dag og hun sa det kunne være en nerve som var i klem pga hevelse. Hun anbefalte å bruke støttestrømper hjemme, ha gode sko og gå med sandaler inne. Skal prøve dette og se om det hjelper. Det var visst ikke noe unormalt.

Back
Topp