Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Belle*
Har du tatt test ennå???
Håper den lyste positiv mot deg [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Nullenusken
Heisann dere gode jentene.....
Testen var desverre blendahvit den.... Så negativ den kan få blitt, slik jeg alltid får dem..... Har aldri fått en skyggestrek engang....
Og nå kjenner jeg TRsmertene kommer smygende, så dette går nok gale veien....
Får samle krefter og ringe gyn når TR starter, og satse på at ho kan hjelpe oss videre.....
Hadde så lyst til å komme inn til dere herlige jentene her inne, men dere må passe godt på de små gullene deres!
Gratulerer og lykke til alle sammen!
Jeg kjemper videre!
ORIGINAL: *MillaMedSpire*
Huff kor trist da[:(] Veit ikke helt ka æ ska si engang, e lixom ingen ord som strekk t i din situasjon..[:o]
Unne dæ en spire såååå masse! D SKA bli din tur snart, trur du bare må tru på det[:)] Å når den dagen kjæm, så e d værdt hver eneste PP du måtta slette dæ igjænnom.
Ønske dæ masse lykke t videre snuppa, d årne sæ for alle tilslutt[:)]
ORIGINAL: *MillaMedSpire*
Huff kor trist da[:(] Veit ikke helt ka æ ska si engang, e lixom ingen ord som strekk t i din situasjon..[:o]
Unne dæ en spire såååå masse! D SKA bli din tur snart, trur du bare må tru på det[:)] Å når den dagen kjæm, så e d værdt hver eneste PP du måtta slette dæ igjænnom.
Ønske dæ masse lykke t videre snuppa, d årne sæ for alle tilslutt[:)]
Visst søren skal det bli min tur!!! Den ungen skal ikke være staere enn meg altså!!!
Ååååå.... Nå fikk du meg til å sippe litt her..... Er sånne fantastiske jenter som deg som gjør bv godt å være på....
Jeg har funnet ut at for å være langtidssliter, så må man ha selektiv hukommelse.... Man må kunne glemme alle pp'ene som har vært og glemme alle som kommer, bare ta den man er i som om den var den første.... Jeg har nå sluttet å gråte når TR kommer.... Jeg legger bare på enda et lag med stahet, og blir bare enda mer forbanna....
Jeg kommer sikkert til å hyle ut når testen en gang blir positiv:
JAAAA! Det var da forbanna på tide!!!
Om ikke verden jubler med meg, så skal jeg juble så hele verden hører det! hehe....
Nei, alt håp er ikke ute ennå, men jeg forbereder meg nå psykisk på neste pp, istedenfor å klamre meg fast i håpet....
Men jeg hiver innpå en sjokoladebit og kjemper videre jeg, hihi...
(cola og sjokolade er mitt triks, haha... takk og pris for god forbrenning)