Null symptomer.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
I starten var jeg kvalm av og på, mens smerter, halsbrann og veldig trøtt.
Nå de siste 2-3 dagene har jeg ikke hatt noen ting, nada niks!
Eller jeg er kanskje LITT trøttere enn vanlig, men ingen mens smerter, ingen kvalme, ingen halsbrann, ingen ømme pupper, ikke tisser jeg så veeeldig mye mer enn vanlig, og det skremmer meg!!

Er det flere som har det slik? Trodde symptomene skulle bli sterkere og sterkere jeg..

Jeg er 6+2 i dag..
Testet for en og en halv uke siden.
Fikk også sterk positiv test i går morges, ingen smerter eller andre tegn på at noe er galt..

Det er helt vanlig at symptomene komme og går:) spesielt i starten:) ikke bekymre deg❤️

Det er helt normalt! ;)
Jeg har aldri fått symptomer før etter uke 6-7
Det er også ganske vanlig at symptomene kommer og går.
Nyt det mens du kan! ;)

Symptomene kan variere mye, så alt er nok fint :)

I starten var jeg kvalm av og på, mens smerter, halsbrann og veldig trøtt.
Nå de siste 2-3 dagene har jeg ikke hatt noen ting, nada niks!
Eller jeg er kanskje LITT trøttere enn vanlig, men ingen mens smerter, ingen kvalme, ingen halsbrann, ingen ømme pupper, ikke tisser jeg så veeeldig mye mer enn vanlig, og det skremmer meg!!

Er det flere som har det slik? Trodde symptomene skulle bli sterkere og sterkere jeg..

Jeg er 6+2 i dag..
Testet for en og en halv uke siden.
Fikk også sterk positiv test i går morges, ingen smerter eller andre tegn på at noe er galt..
Jeg merket ikke at jeg var gravid før uke 13... :-)
Og ingen symptomer nå heller, annet enn kviser.

Tror du kan slappe helt av! Veldig vanlig at symptomene kommer og går. Om det skulle være noe galt så tidlig, får du gjerne blødning, og da er det liksom ikkenoe å lure på... Nei - nyt heller kvalmefrie dager:-) Hilsen ei som er 38+2, og har spydd hver bidige dag siden uke 5. Symptomfri høres flott ut:-)

Men selvfølgelig: om du er veldig bekymret og ikke klarer å legge det fra deg, kan du jo høre med legen. Har hørt at mange leger ikke prioriterer undersøkelse av gravide før i uke 12, men det er jo verdt et forsøk! Lm dubhar mye penger til overs kan evt en privat ul redde nattesøvnen. Men jeg tenker: alle gravide er nok i mer eller mindre grad stressa og nervøse helt til de har hørt første hjertelyden og sett en sprellende baby på ul. Det er kanskje noe vi må leve med...

Back
Topp