Wokie Andre møte med forumet 29 Jan 2014 #1 ikke veldig trua egentlig Sikkert også veldig engstelig siden jeg hadde SA sist vi prøvde Også har jeg sikkert missforstått syklusen.. fordi alt ble litt rart etter operasjon ! Vil så gjerne ha baby Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
ikke veldig trua egentlig Sikkert også veldig engstelig siden jeg hadde SA sist vi prøvde Også har jeg sikkert missforstått syklusen.. fordi alt ble litt rart etter operasjon ! Vil så gjerne ha baby Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Wokie Andre møte med forumet 29 Jan 2014 #3 Hva er ikm? Eggløsning var rundt 20. Januar og mensen pleier og komme rundt 4-6 hver mnd Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva er ikm? Eggløsning var rundt 20. Januar og mensen pleier og komme rundt 4-6 hver mnd Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
FrokenM Forumet er livet Februarlykke 2016 29 Jan 2014 #4 IKM er ikke kommende mensen hehe . Hvis du skal ha mensen 4-6 så er det jo fortsatt masse muligheter til at du kan være gravid Ikke alle som får symptomer så tidlig
IKM er ikke kommende mensen hehe . Hvis du skal ha mensen 4-6 så er det jo fortsatt masse muligheter til at du kan være gravid Ikke alle som får symptomer så tidlig
Wokie Andre møte med forumet 29 Jan 2014 #5 Åja! Leser at så mange får symptomer kjempe tidlig jeg. Men da er det fortsatt håp da! Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åja! Leser at så mange får symptomer kjempe tidlig jeg. Men da er det fortsatt håp da! Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app