Null symptomer?

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det noen her som ikke merker noen ting? Første gang jeg var gravid og fikk sønnen min fikk jeg mensensmerter og slikt, så ventet derfor lenge på mensen før jeg tenkte jeg kanskje burde teste. Andre gang som endte i SA merket jeg først noe i uke 7. Og nå jeg merker heller ingenting, men er litt redd for at jeg har fått positiv test fordi kanskje ikke all hcg'en har gått ut av kroppen sin jeg hadde SA.. Jeg var hos legen for 1 mnd siden og tok to prøver og hcgnivået gikk fra 300 og noe til 100 og noe på to dager, så regnet vel med til nå at da ville det gå fort til normal. Men merker bare jeg er litt stressa og er redd.. Er det noe jeg kan gjøre, utenom blodprøve (fått time om 2 uker), som kan tilsi jeg er gravid.. Tatt en test for flere dager siden og den var svak positiv, kan jeg ta en ny nå og se om den er sterkere? Vil det gi et svar?

Hei!

Jeg har IKM idag og testet positivt for 4 dager siden!
Jeg var også stresset med å ikke merke noen ting og føler meg ikke gravid.

Føler at alle i DPO- land og nygravide er kvalme, trette etc....., mens jeg føler meg igrunn som vanlig før mensen!

Har googlet en del og lest på andre amerikanske forumer og slapper nå av!

Det er helt normalt : )

Finnes jo de som går hele svangerskapet uten symptomer!

Jeg har testet med billig-tester alle de 4 dagene, for å se at streken blir sterkere...., men uansett vanskelig å sammenligne fra dag til dag, da testene varierer i " farge-styrke" inne i testen.. 

Ta en ny test på morgen urin og den vil nok være litt sterkere!!  
Hva med å ta en Clear Blue uke- indikator?  Litt betryggende å lese " gravid"!!!

Håper du får slappet av, men har full forståelse for din bekymring!
 Klem

Hvor langt trur du at du er på vei da? Når forventet du egentlig mensen. Jeg vil tro at den eneste måten å teste for deg om det går rette veien er sikkert å ta en ny test om noen få dager å se om den er mere positiv nå. Men hvs hcg var på 100 for en måned siden så vil i alle fall jeg tro at den er ute av kroppen din etter Sa forlengst! Men det kan jo hende at du er kortere på vei enn du trur siden testen var så svàk ;-)

Jeg har heller ingen symptomer, annet enn at jeg kanskje er litt trøttere enn vanlig, men jeg er en latsabb ellers og, så det er vanskelig å si hva det kommer av nå. Jeg har bare uteblitt mens og 5 positive tester å stole på, så det får vel være nok :p Jeg tar en test hver dag, siden jeg hadde hamstra inn på forhånd denne pp´en.
Så det er mitt råd til deg, ta fler tester, gjerne en digital :-) Når jeg tok en digital merka jeg at jeg ble mye sikrere. Jeg hadde fått to positive billigtester før det, men alikevel når GRAVID poppet opp på displayet måtte jeg gispe, for jeg ble så sjokkert :p

Her er det så godt som ingen symptomer, så du er ikke alene om det. For meg hjalp det å ta en ukes indikator test bare for få det inn med teskje ;)

AlfaOmega skrev:
Hei!

Jeg har IKM idag og testet positivt for 4 dager siden!
Jeg var også stresset med å ikke merke noen ting og føler meg ikke gravid.

Føler at alle i DPO- land og nygravide er kvalme, trette etc....., mens jeg føler meg igrunn som vanlig før mensen!

Har googlet en del og lest på andre amerikanske forumer og slapper nå av!

Det er helt normalt : )

Finnes jo de som går hele svangerskapet uten symptomer!

Jeg har testet med billig-tester alle de 4 dagene, for å se at streken blir sterkere...., men uansett vanskelig å sammenligne fra dag til dag, da testene varierer i " farge-styrke" inne i testen.. 

Ta en ny test på morgen urin og den vil nok være litt sterkere!!  
Hva med å ta en Clear Blue uke- indikator?  Litt betryggende å lese " gravid"!!!

Håper du får slappet av, men har full forståelse for din bekymring!
 Klem

Tusen takk for beroligende ord :) vi skal nok heller bare nyte det at formen er fin :D Blir nok til at jeg tar og tester igjen og ser. Klem tilbake:)

Marsbaby81 skrev:
Hvor langt trur du at du er på vei da? Når forventet du egentlig mensen. Jeg vil tro at den eneste måten å teste for deg om det går rette veien er sikkert å ta en ny test om noen få dager å se om den er mere positiv nå. Men hvs hcg var på 100 for en måned siden så vil i alle fall jeg tro at den er ute av kroppen din etter Sa forlengst! Men det kan jo hende at du er kortere på vei enn du trur siden testen var så svàk ;-)

Jeg er 5+1, men er så og si sikker på at det er kortere fordi jeg blødde i et par uker etter SA, så testet nok veldig tidlig.. Ja, virker logisk at all hcg skal være ute nå, men er bare tanker surrer i hodet :P

Mrs.Chuck Bass skrev:
Jeg har heller ingen symptomer, annet enn at jeg kanskje er litt trøttere enn vanlig, men jeg er en latsabb ellers og, så det er vanskelig å si hva det kommer av nå. Jeg har bare uteblitt mens og 5 positive tester å stole på, så det får vel være nok :p Jeg tar en test hver dag, siden jeg hadde hamstra inn på forhånd denne pp´en.
Så det er mitt råd til deg, ta fler tester, gjerne en digital :-) Når jeg tok en digital merka jeg at jeg ble mye sikrere. Jeg hadde fått to positive billigtester før det, men alikevel når GRAVID poppet opp på displayet måtte jeg gispe, for jeg ble så sjokkert :p

Hehe da er du nok ganske sikra når du har tatt 5 tester :D ja, er ganske spesielt når det plutselig står gravid, blir liksom mer virkelig enn når man får to streker bare:)

Mar10s skrev:
Her er det så godt som ingen symptomer, så du er ikke alene om det. For meg hjalp det å ta en ukes indikator test bare for få det inn med teskje ;)

Ja, det er nok lurt. Tror kanskje jeg skal kjøpe det selv:)

hadde det ikke vært for et mensen uteble så hadde jeg ikke visst om sønnen før jeg var 24-25 uker på vei;) merket ikke en dritt... var litt trøtt bare. samme nå ser ser det ut til:)

Litefrø skrev:
hadde det ikke vært for et mensen uteble så hadde jeg ikke visst om sønnen før jeg var 24-25 uker på vei;) merket ikke en dritt... var litt trøtt bare. samme nå ser ser det ut til:)

Åh det hørtes deilig ut :D

Back
Topp