Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 5+5 og eier ikke sexlyst!
Flere som har det sånn?
Mener å huske at jeg hadde MER ENN NOK lyst i forrige svangerskap... litt frustrerende.
Her er frustrasjonen andre veien :-( Jeg har sexlyst, men mannen sliter med den store magen som er i veien...
Vi ender den når jeg endelig får han i senga, men det hele kan virke litt psykologisk. Gleder meg til vi er ferdig med svangerskapetPrøv bakfra, enten i "doggy" eller liggende på siden, så slipper han å se den eller støte borti den.![]()
Sånn har vi hatt det de to siste svangerskapene. Denne gangen har det snudd helt om, jeg eier ikke lyst-han har veldig mye lystHer er frustrasjonen andre veien :-( Jeg har sexlyst, men mannen sliter med den store magen som er i veien...
Jeg hadde lyst under svangerskapet sist men mistet den helt etterpå. Var sex-tørke leeenge..Venter fortsatt på at den skal komme tilbake jeglille er 9 mnd
![]()
Denne kjenner jeg meg igjen i det er så grusomt..!Og for å oppdatere her, så er det lyst HVER ENESTE dag nå! Haha... men overskudd er det verre med.
Jeg kan gå og glede meg til dattera er lagt, for litt kvalitetstid... men så kommer den dårlige formen på et blunk.