Null sexlyst

MissNuts

Blir kjent med forumet
Er 5+5 og eier ikke sexlyst!
Flere som har det sånn?
Mener å huske at jeg hadde MER ENN NOK lyst i forrige svangerskap... litt frustrerende.

Er 5+5 og eier ikke sexlyst!
Flere som har det sånn?
Mener å huske at jeg hadde MER ENN NOK lyst i forrige svangerskap... litt frustrerende.

Jeg har ikke hatt noe sexlyst i noen av mine svangerskap, samboeren har gått å ventet på denne mye omdiskuterte sexlysten hos gravide men hos meg har det uteblitt fullstendig... er nå i uke 28 og har ingen forventninger om at den kommer denne gangen heller [emoji53]

Det er nok like vanlig å miste den som å få økt sexlyst!

Min har vel vært midt på treet, men har hyperemesis,så det begrenser den :p

Nå er jeg over termin, så nå har vi sex hver dag kun i håp om å starte fødselen :p

Her er frustrasjonen andre veien :-( Jeg har sexlyst, men mannen sliter med den store magen som er i veien...

Første del av svangerskapet hadde jeg ikke sexlyst. Vent til du er ferdig med 1 trimester.

Jeg har overhodet ingen sexlyst når jeg er gravid..
Skikkelig kjipt for mannen men også for meg, for jeg skulle ønske jef hadde lyst!

Prøv bakfra, enten i "doggy" eller liggende på siden, så slipper han å se den eller støte borti den. ;)
Vi ender den når jeg endelig får han i senga, men det hele kan virke litt psykologisk. Gleder meg til vi er ferdig med svangerskapet :-)

Her går det opp å ned i forhold til formen. Men han er litt redd for at ungen skal sparke under akten :hilarious: heldigvis ikke skjedd enda

Her er frustrasjonen andre veien :-( Jeg har sexlyst, men mannen sliter med den store magen som er i veien...
Sånn har vi hatt det de to siste svangerskapene. Denne gangen har det snudd helt om, jeg eier ikke lyst-han har veldig mye lyst;)

Venter fortsatt på at den skal komme tilbake jeg :p lille er 9 mnd :bag:
Jeg hadde lyst under svangerskapet sist men mistet den helt etterpå. Var sex-tørke leeenge..

Wohooo! To måneder på vei og I dag kom litt lyst. Den sjansen måtte benyttes, for vet jo ikke hvor lenge det blir til neste gang [emoji28]

Og for å oppdatere her, så er det lyst HVER ENESTE dag nå! Haha... men overskudd er det verre med.
Jeg kan gå og glede meg til dattera er lagt, for litt kvalitetstid... men så kommer den dårlige formen på et blunk.

Jeg har ikke hatt sexlyst siden positiv test og er nå i uke 27. Utrolig kjipt.

Og for å oppdatere her, så er det lyst HVER ENESTE dag nå! Haha... men overskudd er det verre med.
Jeg kan gå og glede meg til dattera er lagt, for litt kvalitetstid... men så kommer den dårlige formen på et blunk.
Denne kjenner jeg meg igjen i det er så grusomt..!

Back
Topp