Null sexlyst!!!

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Hva skal man da gjøre mitt lille gull er 4 mnd neste uke, å har fortsatt null lyst :( får nesten panikk bare han tar på meg siden lysten er så lav.er det noen som vet hva man skal gjøre? Er så frustrerende å ikke kunne ha den lysten som man hadde før man fødte. Hvordan har dere andre det?

Er sånn her også. Vil så gjerne, men jeg har rett og slett ikke lysten der. Tanken på at babyen er rett ved siden av, jeg går hele dagene i gulp og babysnakk... nei, det er ingenting der. :p følger i håp om at noen andre har gode tips her altså!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hehe samme her, dessverre var det slik under graviditeten at min samboer mistet lysten pga babyen var tilstedet så vi hadde ikke sørlig med sex da heller, og nå kun en gang etter babyen ble født, hun er 3,5 mnd nå:p men tror heldigvis at samboer er like sliten og kanskje like lite ysten som meg, for han har ikke gjort noen tilnærminger.. Men skulle gjerne hatt lyst. Men de sier jo at det hormonet man får når man ammer setter ned sexlysten og at det går over av seg selv. Jeg er egentlig en veldig seksuell person men nå er det som om det stopper seg,klarer ikke stoppe P tenke på baby og er ikke helt med,

Etter førstefrøkna hadde jeg så sinnsykt vondt i 6-9mnd etter fødselen, at vi hadde sex kansje en gang i mnd:/ denne gangen er alt så mye bedre! Opptil et par ganger i uka faktisk :P Jihaaa! Et godt tips er å ta seg et glass vin etter at babyen er lagt, å så prøve å seg frem.. Ha sex andre plasser enn der babyen sover kan være et godt tips :)

Men når man ammer kan man ikke bare ta sehe t glas vin om kvelden:p jeg liker heller ikke alkohol., men skal ta meg litt i nakken nå, hjelper ofte bare man gjør en innsats også.. Vær heller ikke sørlig godt første gang etter fødsel, vondt i alle stingene følte jeg,

Et glass en kveld iblant er jo ok, selv om man ammer ;) mn ja, best å ta seg selv i nakken innimellom:P mulig de strammet til stingene for mye, det gjorde de til meg etter førstefrøkna kom, å det så jordmora etter denne fødselen, og kommenterte at det var stygt sydd sammen :/ mye arrvev.. Mn bra nå altså ;)

Var ikke så veldig lysten jeg heller! Men kan love dere det jenter .. Det er myyyyeeee diggere nå enn før;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hmm , det spørs om hodet våres er så fullt i baby tanker at vi ikke klarer å snu om på noe annet. Off jeg synest sååå synd i min kjære elskling :/ han er bare så god og tålmodig med meg, han er veldig klar for sex, men han forstår meg også, er bare redd for at det plutselig kommer til ett punkt der han finner noen andre som hjelper han med den lysten han har :o ikke at han er av den typen, men er man desperat nok så kanskje??? Men jeg tror det snart er på tide å kanskje få seg barnevakt å bare være vi for en kveld/natt å ta seg noe godt å drikke å bare ikke tenke baby ;)

Er glad jeg ikke har kjæreste.. Venter fremdeles på å bli opperert nedentil ettersom jeg ikke grodde som jeg skulle :( store smerter hver dag og tanken på sex får hele meg til å grøsse. Tror jeg aldri kommer til å ha sex igjen..

Her har jeg akkurat hatt utskraping da ikke alt var kommet ut etter fødsel... Så her hsr renselsen var i 18 uker:( ble heldigvis ikke infeksjon! Var vel derfor de også lot meg gå så lenge. Så sex har ikke akkurat vært tema her heller. 1 uke til nå så "får jeg lov" men nå er det då lenge siden sist at jeg knspt husker hvordan man gjør det:D

Er glad jeg ikke har kjæreste.. Venter fremdeles på å bli opperert nedentil ettersom jeg ikke grodde som jeg skulle :( store smerter hver dag og tanken på sex får hele meg til å grøsse. Tror jeg aldri kommer til å ha sex igjen..

Ops får ikke quote da bare lukker appen seg....
Stakkars deg ! Håper du får operasjon snart og at du kommer tilbake til normalt!

Vi har brukt stua og gjesterommet til å hygge oss når lillegutt sover. Før fødselen hadde vi sex 4-7 dager i uka, selv når jeg var høygravid. Nå blir det naturlig nok mindre pga lite nattesøvn, og lavere energinivå, men fortsatt minst 3 ganger i uka. For oss er nøkkelen at det er en prioritet å ha sex, heller det enn tv, og så trenger det ikke være så avansert... Jeg kan slite med lysten, men kommer i gang etter hvert. Skulle jeg lyttet til kroppen hele tiden, hadde vi ikke hatt sex, for det er lett å fokusere på alt mulig annet. Vi har alltid hatt det godt sammen, og det er det som får meg i gang når vi koser oss. Til de som er skeptiske til vin, det kan hjelpe med et lite glass, og det er helt greit når babyen er over seks uker. Promillen i melka blir så lav at det er som om babyen drikker surmelk. Først tynnes alkoholen ut i blodet vårt, deretter i melken, og deretter i babyens kropp. Mengden er mikroskopisk. Gro Nylander nevner dette i sin bok "Mamma for første gang". Der tar hun livet av en del myter rundt amming.
En annen ting som er greit å ha, er glidemiddel :-)

Jeg har lyst, men ikke energi til det. Enda ikke hatt sex etter at frøkna ble født! :o
Håper det tar seg opp snart! ;)

Back
Topp