Null respons på saft og juice, overtid

MiaDenPia

Elsker forumet
Jr er på besøk hos en skolekompis og mannen jobber overtid... tror de er hjemme 1930

Så jeg har hatt ettermiddagen fri, deilig... men såoppdaga jeg plutselig att beby i magen ikke har beveget seg siden i formiddag ( eller har kanskje gjort det men jeg har ikke merka, men har sove mye jeg da)

Spist ellers regelmessig og greit...

Prøvde nå med ett glass epplejuice og la meg nedpå en halvtine... og lurer på om jeg kjente ett svakt spark/dytt..

Hev innpå ett glass sterk saft etterpå men foreløpig ikke mer respons ....

Var på kontroll igår, da var alt fint...

Og skal igjen i morra til bla stripping ...

Må være verdens mest overbekymra menneske....
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Tok telefonen og ringte føden, og der hører jeg en kjent stemme i andre enden... (kjenner ei som jobber på føden) Telefonen nærmest bare glapp ut av neven min... og ble lagt på umiddelbart fra min side i sjokk....men ennå ett glass saft senere er baby fortsatt stille... ingen respons selv etter halvannen time hvor jeg har lagt i forskjellige posissjoner samt dytting i magen...

Så jeg bør nok ringe føden...

Men hver gang jeg har vært til sjekk har alt vært ok... og jeg er redd for å fremmstå som super bekymret...

Skjønner du blir bekymret. Har vært borti det samme selv, saft-test uten respons. Men når du er så nærme termin,så kan der være at det bare er "stille før stormen" rett og slett? Lykke til! :-)

Snart 3-barnsmor til 3 prinsesser! :-D Termin 12. oktober 2013

Tok telefonen og ringte føden, og der hører jeg en kjent stemme i andre enden... (kjenner ei som jobber på føden) Telefonen nærmest bare glapp ut av neven min... og ble lagt på umiddelbart fra min side i sjokk....men ennå ett glass saft senere er baby fortsatt stille... ingen respons selv etter halvannen time hvor jeg har lagt i forskjellige posissjoner samt dytting i magen...

Så jeg bør nok ringe føden...

Men hver gang jeg har vært til sjekk har alt vært ok... og jeg er redd for å fremmstå som super bekymret...

Det kan jo hende h*n sover? Men er du bekymret, ringer du uansett hvem som er i andre enden. Det er babyen det er snakk om vettu :)

Ringte og traff samme menneske igjen, men ble meget hyggelig samtale.. Fikk beskjed om å prøve å drikke noe kaldt og spise noe (siden det er ett par timer siden sist måltid) å se ann en liten time til...

Er nå 40 minutt siden jeg snakka med de, og jeg har ikke fått noe videre respons. .. fra jr men skal ta meg litt mer mat å se hva som skjer...
Kan hende jr sover ja men han pleier være aktiv på denne tiden av døgnet... og pleier reagere på sukkerholdig og kald drikke

Kan hende småen sover men

Bedre å ringe og få snakke med de enn å sitte hjemme og være så bekymret. Ikke tenk på at du kjenner noen som jobber der, noen ganger må man bare :) Lykke til :)

Ringte over igjen etter 50 minutter med fortsatt null respons .. fikk beskjed om å ta turen for en sjekk før kvelden så da satt jeg på bussen... ja bedre å få det sjekket enn å gå å bekymre seg....

Da lå jeg her med ctg, fin hjertelyd , men undrer på om den greia som skal registrere bevegelse er festa litt slakt for hører ikke den sedvanlige støyen som kommer når ungen beveger seg... har kjent bittelitt respons fra mini så langt...

Da har de sjekket og alt var fint heldigvis, venter bare på svar på urin prøven jeg måtte levere....

(Men det er tydeligvis mye å gjøre her, for ser ut som det blir litt venting, hadde håpt at sia alt va bra att jeg kunne bare få dra hjem men den bussen går om under 15 minutter så den rekker jeg neppe, men det viktigste er jo att beby har det bra)

Off, dette her blei ikke greit, magen er i helspenn og jeg føler meg bare kvalm.. fikk beskjed om att jeg kunne gå hjem, hun skulle bare gjøre ferdig papirene...
Forklarte att jeg måtte hjem å si natta til jr , som mener det er særdeles viktig...

Og det forstod de og skulle skyndte seg men nå har jeg venta 20 minutter

Da var jeg forlengst hjemme igjen, blei en taxi til døra, traff på en kjempe trivelig sjåfør:) hjem til våken overtrøtt jr(som absolutt skulle lure på alt mulig)
Og til mannen som lå lettere hennslengt på sofaen å så på valgkamp... så æ joina en times tid :) å fikk med meg litt av det føre kvelden

Nå er det senga neste

Back
Topp