Null overskudd

LineMerethe

Gift med forumet
Åhh, jeg er så lat om dagen. Får ikke sove på natten, har ikke noe overskuff til å gjøre noe hjemme, og bekkenløsning i tillegg[:'(] Sambo maser på at jeg skal gjøre ditten og datten, men jeg orker ikke noe[8|]

Litt frustrert..

huff,kjenner meg igjen, er ikke no godt å gå rundt sånn

uff, samme her. er helt punktert. trodde denne trøttheten skulle slippe taket nå, men det har ikke skjedd enda.

Bekkenet er jo et kapitel for seg. Jeg har nå fått ekstra ressurs på jobb, som går samme vaktene som meg, jeg skal bare gå på topp. Håper det kommer til å hjelpe!

Får håpe trøttheten går over snart. Hadde vært greit med litt overskudd snart[;)].

Off, det hørtes ut som meg. Vi er ikke alene altså.

Mennen får bare klage og syte. de hvet hvor oppvaskmaskinen og matvarene står. De kan jo hjelpe til!

Med bekkenløsning kan en jo ikke vaske gulv eller støvsuge, det var jo leit. Eller ikke[:D] Hehe.

jeg skal til legen på onsdag med mistanke om bekkenløsning......[:'(]

Kjenner meg igjen. Eller, jeg sover vertfall på nettene...legger meg ni og sover til 6.30, da må jeg stå opp for å nå barnehage og jobb. Har slitt med migrene 4 dager denne uken, i dag måtte jeg bare gå hjem fra jobb[&o] Blir hjemme i morgen også.

Hater å være borte fra jobb, er lærer og føler det er vanskelig å være borte. Har liksom mitt system på hva elevene jobber med, og kjenner hvilket nivå de er på. Liker ikke når jeg må ha vikar[:(]

Bekkenløsningen har heldigvis ikke vist seg her enda, fikk den i uke 18 sist gang[8|]

Klageklage[8D]

HÆÆÆÆÆÆ!!!???!! Kan bekkenløsning komme så tidlig? Trodde ikke det var noe som slo til før nærmere slutten jeg. Å hjelp...jeg som brakk bekkenet i båtulykke her i sommer er kun 2 mnd siden ca. I dag har jeg hatt en del ubehag når jeg går, vondt på den ene siden bruddet var verst.

Hvordan kjennes bekkenløsning i seg selv?, blir nervøs jeg nå. [&:]Har så stor risiko for å få problemer med bekkenet pga ulykka. Men trodde jeg hadde god tid på å forberede meg. Får jeg store problemer så får jeg ikke lov til å føde, men må ta keisersnitt![:(]

kjenner meg også igjen, og det er slitsomt i lengda ja.
en klem sendes din vei[:)]

Sambo er veldig flink til husarbeid, men maser på meg om at jeg også burde gjøre noe. Jeg får ikke sove på natten pga bekkenløsningen. Sliter veldig med hodepine i dag, så det blir tidlig kveld om jeg får sovnet[8|]

Back
Topp