Null motivasjon..

Marihøne9

Glad i forumet
Må bare få det ut! Har vært veldig lei av jobben min i 3 år (var lærling i 2 år), liten bedrift med bare 6 ansatte.. etter jeg ble gravid ble det bare værre, jeg jobber bare 50% men gruer meg faktisk til å gå på jobb! Nå føler jeg sjefen min klager på alt jeg gjør, noe som bare gjør det værre.

Jeg er den eneste jenta som jobber der (bortsett fra sjefen min) og de mannfolka så er der begynner jeg å bli dritt lei av!!! Nå har jeg hatt veldig vondt i ryggen den siste tida, så nå er motivasjonen på bånn!!! Lite søvn, vond rygg, halsbrann og hodeverk gjør meg så sliten.. kjenner dette blir noen laaaange måneder før permisjon..

Noen andre så sliter med motivasjonen og har noen tips? Må jo bare bite tenna sammen, selv om det ikke er lett..
 
Jeg har samme problemet. Skal bare jobbe i 2 uker til, men det sitter VIRKELIG lang inne.
 
Eg ville sjukemeldt meg.. Høres ikkje noe greit ut :/
 
Eg ville sjukemeldt meg.. Høres ikkje noe greit ut :/
Føler liksom ikke det er god nokk grunn når jeg leser hvor vondt folk har det og nekter å sykemelde seg.. men forsetter det slik så er det nokk de jeg må gjøre.. får jo ikke gjort noe spesielt på jobb uansett føler jeg :(
 
Føler liksom ikke det er god nokk grunn når jeg leser hvor vondt folk har det og nekter å sykemelde seg.. men forsetter det slik så er det nokk de jeg må gjøre.. får jo ikke gjort noe spesielt på jobb uansett føler jeg :(

Ta det opp med legen din uansett? :) du skal ikkje tenke på ka andre presser seg til, men på ka som er greit for deg :)
 
I dag vurderer jeg bare å bli hjemme. Ta fødselslegen anbefaling og bli sykemeldt.

Jeg føler meg veldig overflødig på jobben om dagen..og har null lyst til å være der.
 
I dag vurderer jeg bare å bli hjemme. Ta fødselslegen anbefaling og bli sykemeldt.

Jeg føler meg veldig overflødig på jobben om dagen..og har null lyst til å være der.
Det er kansje like greit.. slik er det hos meg også, føler jeg ikke kan prate me noen der, og alle andre er så sammensveist.. alt jeg gjørt er jo bare galt, og når jeg sier at jeg er kvalm og har vondt i ryggen så kan jeg få beskjed om å gå ut med søppelet, kjøre ut å hente overtidsmat, handle osv.. ho tar jo ikke hensyns i det hele tatt!
 
Det er kansje like greit.. slik er det hos meg også, føler jeg ikke kan prate me noen der, og alle andre er så sammensveist.. alt jeg gjørt er jo bare galt, og når jeg sier at jeg er kvalm og har vondt i ryggen så kan jeg få beskjed om å gå ut med søppelet, kjøre ut å hente overtidsmat, handle osv.. ho tar jo ikke hensyns i det hele tatt!

Hjelpes! Det hadde jeg ikke funnet meg i. For en behandling! Jeg er lei av å please arbeidsgiver, selv om jeg elsker å jobbe så ikke for en hver pris.

Skal ringe fastlegen kl 0800 når hun åpner for telefonsamtaler.
 
sykemeld deg og få det bedre i hverdagen <3 dette går så bra så :D <3 lykke til <3
 
sykemeld deg og få det bedre i hverdagen <3 dette går så bra så :D <3 lykke til <3
Må det ikke litt mer til for å bli sykemeldt? Har bare vært sykemelt en gang før, så vet ikke så mye om akuratt det.. føler bare det er så mange som skriver negative ting om damer så blir sykemeldt i svangerskapet.. men hadde faktisk ikke trodd at det kunne være så slitsomt å være gravid! Jaffal ikke så tidlig!
 
Back
Topp