Null motivasjon på jobb de siste ukene!

1600km nord

Glad i forumet
Flere som sliter/slet med motivasjonen på jobb rett før permisjon? Jeg har termin i slutten av mnd så har fremdeles 3 uker igjen. Det er et ork alt sammen. Har begynt å jobbe halve dager nå, men hjelper verken på energien eller på driven [emoji53] Hodet er så tydelig andre plasser også, har jo mye viktigere ting å tenke på. Syns det er synd, jeg liker jobben min. Jeg vil gjerne ha det fint på jobb disse ukene, for blir jo borte i nesten et år nå.. Men får det ikke helt til.
Ville bare få det ut og høre om det er flere som opplever det sånn.
 
Flere som sliter/slet med motivasjonen på jobb rett før permisjon? Jeg har termin i slutten av mnd så har fremdeles 3 uker igjen. Det er et ork alt sammen. Har begynt å jobbe halve dager nå, men hjelper verken på energien eller på driven [emoji53] Hodet er så tydelig andre plasser også, har jo mye viktigere ting å tenke på. Syns det er synd, jeg liker jobben min. Jeg vil gjerne ha det fint på jobb disse ukene, for blir jo borte i nesten et år nå.. Men får det ikke helt til.
Ville bare få det ut og høre om det er flere som opplever det sånn.
Jeg jobbet bare 1-2 dager i uken fra mai til juli på grunn av bekkenløsning. Jeg ELSKER jobben min, men hodet var ikke der, kroppen verket og jeg gledet meg bare til å dra hjem. Siste ukene ble jeg sengeliggende en til to dager etter jeg hadde vært på jobb, så det var rett og slett ikke verdt det lengre.
Har prøvd å jobbe litt hjemme og pusle på med ting, men hodet er ikke der i det hele tatt så skjønner hva du mener.

Håper du enten finner en liten gnist for de siste ukene og at tiden går fort for deg :)
 
Har det akkurat på samme måte, fortsatt 3 uker igjen [emoji37] Klarer ikke å fokusere i det hele tatt. Trøtt og umotivert [emoji53] Hvordan skal dette gå? Jobber 100%
 
Jeg har bare to uker og en dag igjen, og kjenner at motivasjonen er laber.. Jeg er ikke sykemeldt, men så fort undervisningen er over stikker jeg fra jobb hvis jeg kan. Jeg er helt utslitt etter en dag med elevene...
 
Samme her. Hver dag er et ork, selv om jeg jobber halve dager. Har bare ikke motivasjon til jobben lenger, siste året har tatt knekken på det...
 
Godt å høre det ikke bare er meg [emoji5] Vi får bare holde ut!

Jeg har bare to uker og en dag igjen, og kjenner at motivasjonen er laber.. Jeg er ikke sykemeldt, men så fort undervisningen er over stikker jeg fra jobb hvis jeg kan. Jeg er helt utslitt etter en dag med elevene...

Samme her, er lærer jeg også. Heldigvis har jeg nå kun timer som 2lærer, så ikke så mye for- og etterarbeid (var ikke så mye vits med vanlig timeplan i de 6 ukene før jeg går ut). De har vært flink til å tilrettelegge her. Er helt tom på slutten av dagen likevel..
 
Last edited:
Kjenner til det med null motivasjon ja... jobber jo ikke stort nå, men når jeg er der, så gir ikke de timene meg noenting egentlig. Men... jeg er nå der og gjør en innsats, får klappe meg på skulderen for det :)
 
Godt å høre det ikke bare er meg [emoji5] Vi får bare holde ut!



Samme her, er lærer jeg også. Heldigvis har jeg nå kun timer som 2lærer, så ikke så mye for- og etterarbeid (var ikke så mye vits med vanlig timeplan i de 6 ukene før jeg går ut). De har vært flink til å tilrettelegge her. Er helt tom på slutten av dagen likevel..

Jeg er og 2lærer og spesped lærer. I klasserommet har jeg lite undervisning, men en dag i uken har jeg 1 time musikk med 31. 1.klassinger. Heldigvis har jeg med en assistent.
Jeg er også spesped lærer, men den eleven følger klassens opplegg og trenger bare at jeg pusher litt, eller å bli tatt ut i mindre gruppe. Altså lite planlegging, men vi har ganske mye bunden tid på skolen. Jeg velger å løpe fra den så lenge det ikke er et møte jeg må være med på...
 
Jeg er og 2lærer og spesped lærer. I klasserommet har jeg lite undervisning, men en dag i uken har jeg 1 time musikk med 31. 1.klassinger. Heldigvis har jeg med en assistent.
Jeg er også spesped lærer, men den eleven følger klassens opplegg og trenger bare at jeg pusher litt, eller å bli tatt ut i mindre gruppe. Altså lite planlegging, men vi har ganske mye bunden tid på skolen. Jeg velger å løpe fra den så lenge det ikke er et møte jeg må være med på...

Høres greit ut det (med unntak av musikken kanskje, pfu!) [emoji5] Jeg er glad vi går ut i permisjon tre uker før termin!
 
Høres greit ut det (med unntak av musikken kanskje, pfu!) [emoji5] Jeg er glad vi går ut i permisjon tre uker før termin!

Ja, drn musikktimen er ganske stressende...
Det skal bli deilig med permisjon, oh jeg håper jeg hvertfall får noen dager å hvile på før fødselen setter i gang.. Lykke til med innspurten:)
 
Ja, drn musikktimen er ganske stressende...
Det skal bli deilig med permisjon, oh jeg håper jeg hvertfall får noen dager å hvile på før fødselen setter i gang.. Lykke til med innspurten:)

Jeg håper også det! Følte det bare var meg, er så mange som bare vil få babyen ut. Gleder meg så klart til å få treffe henne, men trenger noen rolige dager først [emoji6] (ikke mye ro nå med en to-åring i huset..)
Masse lykke til til deg også! [emoji5]
 
Erfarer det samme her, motivasjonen er ikke på topp. Men jeg forsøker å gjøre mitt beste de ukene som er igjen. Jobber litt redusert, og det gjør det lettere å holde koken. Det blir uansett slik at jeg er mest innstilt på å avslutte ting, og så må jeg rydde kontoret skikkelig så andre kan bruke det.
 
Har kun halvannen dag igjen (egentlig 2,5, men ene dagen går i konferanse - det teller liksom ikke helt)
 
Back
Topp